30 Ocak 2010 Cumartesi

GLUKOZ 100GR

Şeker taraması yüksek çıkınca (glukoz 50gr),şeker yüklemesi yapılması gerekti.
Bu sabah yollandık tıp merkezine.
Gece 11 gibi yemek olayı bitti,sabah 10 buçuk gibi uyandım ve gittik.
2 bardak şekerli ılık iğrenç şeyi devirdim.
Aradan yarım saat geçti ben dağıttım.
Tansiyon düştü,bayıldım kısacık bir süre vee kustum :))
Kusunca test iptal oldu tabii.
İçtiğimemi yanayım,ne yapacam ben tekrar denenecek ona mı.
Müşahede odasında biraz dinlendik sonra eve.
İlk alınan kan ile açlık kan şekeri sonucum süper.
Ben yıllardır 98 ile yırtardım bu sefer 86 çıktı.limit 110.
Şimdiii ;benim gebelik diabetim var mııı yok muuu?
Tekrar o suyu içeceğimi hiiiç sanmıyorum.
Pzt doktorla telde konuşcam.ikna etmeye çalışcam artık.hem son bir hafta.
Ben direkt diyetisyene gitsem hocam nasıl olur diycem :))
Zaten yüksek çıksaydı tahliller ,diyetisyene gidecektim.
Bakalım hoca ne diyecek?
İçmem anam ben o suyu bir daha,içim almaz.
Tatlı seviyoruz diye de bu kadar eziyet yapılmaz ki.

Hiç yorum yok: