15 Ocak 2010 Cuma

BİRAZ FAZLA KAÇMIŞ

Bu sabah bütün cesaretimi toplayıp tartıya çıktım.
2 haftada 3 kg ile kendimi bile şaşırttım.
5,5 aylık bir gebe olarak tam tamına 10 kg almış bulunmaktayım.
Ne hissedeceğimi şaşırdım :))
Kısmak farz oldu artık boğazı.
Zaten doktorumun dediği gibi "benim sana yemeni söylediğim şeyler kilo yapmaz,arada yediklerini bir kontrol et bakalım"
Çayın yanına ne yiyelim faslı kapanmış oldu.
Arada yapılan kek börek faslı da sizlere ömür.
Yarın ablamda sohbet var,orda yiyeceğim turta ile ikram faslında götürmede bitiyor efenim.
Şurda kaldı 4 ay-belki o da-
En kötü 15 kg ile bitirsem hamilelik faslını yeter.
Sonra biliyorum daha zor olacak.
Bebekle diyet yürüyüş vs daha zor.
Ama bugün yürüyüşte gözüm nerde pastane vardı oraya düştü.
Mahrumiyet başladı ya.
Neyse.
Hayırlısı.sağlık olsun.

Hiç yorum yok: