21 Ocak 2010 Perşembe

SAĞLIK OCAKLARI

Bugün nihayet tetanos aşısı oldum.
bana yakın sağlık ocağına gittim ve çok beğendim.
Ebe o kadar ilgili ve normal davranıyordu ki :)
tarttı,tansiyonuma baktı,kalp atışlarını kontrol etti bebeğin.
çok şaşırdığım bir şey oldu.
Sokak sokak gebeleri takip ediyorlar.Ve bebek doğunca eve gelip muayene edeceklermiş.
Hatta dosyamı ararken " ışık sokak gebeleriiiii" diye arıyordu :)
Ben şaştım kaldım ve belirttim bunun harika bir şey olduğunu.
Artık öyle evde doğum,doğurup çöpe atmak vs yok.
İlgi.Vatandaşa ilgi göstermek.Bunun başka açıklaması yok.
İçimden yine dua ettim.
Bedava demir damlası dağıtılıyor,bedava doğum kontrol hapları.
Sadece derdinin dermanını arayacak kapasitede ol yeter.
Bina da gıcır gıcırdı.Çok beğendim valla.
Şimdi bazı dangolozlar diyecekler "yapacaklar tabii,vergilerimiz vs"
Ben de onlara diyorum miktirgit.
***
Yarın kahvaltıya arkadaşım gelecek :)

Hiç yorum yok: