12 Ocak 2010 Salı

ŞÜKÜR YAZISI

Bebişime ördüğüm battaniye bitti.
Yarın-yani bu sabah- inş ablama gidip kumaşını geçirip kurdeleyle süslerim.
Görenlerin tepkisi komik "aaa sen dantel biliyormuydun" oluyor :)
Kızıma kendim birşeyler yapmak istedim.
Tamamlanınca resmini koymayı düşünüyorum.
***
endişeliperi boradan ayrılıyormuş!çok şaşırdım.resmen uykum kaçtı.merak da ettim.neden acaba?
***
gene başörtüsü meselesi canlanmış medyada.Nuray mert polemiği var.
uzak durmaya çalışıyorum.İlgi alanımı biraz değiştirdim sanırım ve bundan gayet memnunum.
***
Ben beni negatif elektriğe boğan bütün insanlardan ufaktan uzak kalmaya çalışıyorum.
Yaş 30 a yaklaşırken tek önemli olan şeyin mutlu olmak olduğunu anladım.
Ve bunun Sevdiğin bir eş ile olduğunu farkettim.
Mutlu tönbekici nin 4o yaş yazısını sakladım belgelerime.
Dünyada yaptığın değil yapamadığın şeyler içinde kalıyor insanın diyor.
Bir de güven duyduğun bir eş imiş bütün sermayen demekle beni benden ediyor :)
Evet diyorum ben 28 yaşımda çark ettim.
Beni mutsuz eden bütün mahlukata,artık yavaştan yol veriyorum :)
Aile ile bağlarınıza da dikkat edin diyor.
Kopmayın ama gerektiğinde uzak kalmayı da bilin.
Bayıldım bu cümlelere.
Evet herşey için böyle aslında.
Beni ne kadar ne yönde etkiliyorsa etrafımdakiler onlara o yönde karşılıklar veriyorum.
Artık bir bebek bekkliyorum ve benim de bir ailem var o yüzden ailemle ilişkilerimi yeniden şekillendirmeye çalışıyorum.
Arkadaşlarımla da bana yeni birşeyler hissettiren,doyuran,ilim yada neşe katan,konuşmamız bittiğinde şarz olduğum,en kötü beni derin kuyulara atmayan arkadaşlarıma ağırlık veriyorum.
Çok olmasına gerek yok.Peygamnerimizin tek Sıddık ı vardı yanında.
Yeter.
***
Gece gece fazla bir yazı oldu ama :)
Kendimle kaldığımda tek aklıma gelen şeyler bunlar.
Bu zamana kadar neyle meşgul oldum?psikolojim ne halde?ve NEDEN?
Artık herşey daha güzel.
Sorunlarım oluyor ama ben MUTLU bir kadınım artık.
ve bunu bana yaşattığı için Rabbime hamdediyorum.
bana gözümün aydınlığı eş verdiği ve bunu inşallah gözümün aydınlığı evlatlarla tamamlayacağı için.
Ve benim sağlıklı,algılarımı açık,kafamı çalışır vaziyette yaşattığı için :)
Bir insan daha ne ister ki?

Hiç yorum yok: