27 Ocak 2010 Çarşamba

RANDEVU,KİTAPLAR

Bugün doktor randevumuz vardı.
Saat 12 de.Genelde hep sabahları giderdim hatta ilk ben olurdum hasta sırasında.
Bugün maşallahı vardı bölümün.
Doğuran,doğurmuş,kontrol,rutin randevu vs.
Daraldım biraz ama sonu güzeldi.
Hatta bugün tuhaf rüyalar da görmüştüm.
Çok güzel geçti.Glukoz 100gr testimiz var.Yüksek çıkarsa diyetisyene.
Doktor hanım uyardı.bu hafta sakın diyet falan yapma hatta karbondioksit ağırlıklı beslen diye.
Yoksa test normali yansıtmazmış.
Benim gözüm döndü tabii.
kaç zamandır elmalı turta şarkısı çığırıyordum.Eve gelir gelmez yaptım.
Birde kardan çıkamadım dışarı bayağıdır,çarşıyı dolaştım.
NT ye girdim,kitap dergi vs aldım,kredi kart bende olunca battı :)
Aile eğitimi serisini topladım,timaşın.
* Ailede Ahlak Eğitimi
*Benimle oynar mısın anne.
*Ailede Din Eğitimi
İyi bir çocuk eğitimi kitaplığı kuracağa benziyorum.
Yalnız kitap konusunda inanılmaz cimriyim.
Veremiyorum,versemde aklımda kalıyor.
Kitabıma nasıl davrandı,kırdı mı kapağını,eskittimi.
Mazallah bazılarına kız giden dul gelir ya hani.
Kitabın anasını ağlatanlar var.onlara zaten yağmur da su yok.
Gerçi benim çevrem benim bu huyumu bilir.
Zaten adam gibi davranmayana yüze gelir söylerim,sana kitap yok diye.
Birde eğitimle ilgili bir kitap zaten okunur ve elde tutulur,dönüp bakarsın çünkü.
Ben kimseden okumak için kitap istemem.Beğenirsem ne olcak?
Elimde olması gerekli,kitaplığımda.
Neyse bu ayrı bir yazı ister.
***
Kızım 933gr.
25+4 günlük.
Bugün sıramı beklerken doğum için gelenlerin telaşını izledim.
Tuhaf oldum,gözlerim doldu.Kocayı düşündüm,o da elinde bavul koşturacak.
Az kaldı aslında.
Ne ki 3 ay :)

Hiç yorum yok: