23 Ocak 2010 Cumartesi

ŞEKER TARAMASI VE KAR

Bugün sabah erkenden kocayla tahlillerimi yaptırmaya gittik.
Kar tipi boran,herşey vardı.
Neden bugüne bıraktık?
Doktor randevumuza yakın zamanda olsun,aç iken bir bardak şekerli su içip bir saat beklediğim için yalnız olmamak adına cmt gününü seçtiğimiz için.
Neyse oldu bitti.
Şeker taraması limoni oldu.
Referans aralığı 70-140.
Benimki 172 :((
Nedense hiç şaşırmadım,bekliyordum desem daha doğru.
Kalıtsal bütün uyuzluklar bana geçtiği için belkide,bunu da bekliyordum işte.
Şimdi asıl şeker yüklemesi yapılıp "gebelik diabeti" var mı yok mu ona bakılacak imiş.
Çarşamba randevum var.Çok tantana yapmasa bari sema hanım.
Aksilik canım gebermiş gibi kek istiyor :((((
***
Kar ne fena yağıyor.
Hiç durmadı burda,ordan burdan sağdan soldan uçuşuyorr,lapa lapa.
Sıcak çay ve kek ile camdan izleyeceksin yağmasını.
Ama yok ben izlerken üşüyor ve hüzünleniyorum.
Soğuk zor bir durum,herkesin yakacağı varmı bakalım.
Hemen bunlar gelir aklıma.
Çok fakir olunmasa da cayır cayır yakılmıyor artık kombiler,sobalar.
Herkes borçlu,herkes sınırda sanki.
Kar hiç de romantik olmuyor işte böylece bana.
Allah kimseyi soğukla imtihan etmesin.
***
Bugün tahlilleri beklerken baktım pencereden.
Dışarısı donuyor,uçuşuyor heryer kardan.
ama hastane gayet sakin ve sıcaktı.
Çalışanlara özendim biraz.
Ben karlı günlerde işyerlerine gittiğim zamanları hatırladım.
Islanmış paçaları kurut,oda ısınana kadar mesai biter,çalmayan telefonlar,ama sen dükkanın başını bekle.
Hep elektrikli soba denk geldi şansıma.
Ben çalışmayı seviyorum aslında ama hep kötü şartlarda çalıştım.
O yüzden biraz da kızgınlığım.
***
Haluk yavuzer in "Anne baba ve çocuk " kitabını bitirdim.
256 sayfalık bir kitap ama her satırını özenle okuduğum için biraz oyalandı elimde.
Adam prof.Akademik akademik anlatmış.Yabancı kaynaklardan da alıntılar var.
Faydalandım.Ama sürekli açıp okuyacağın bir kitap.Kitaplığında olmalı.
Bebiş kitaplarına ara veriyorum biraz.
***
Bugün levrek yiycez.
Çok sevdik bu balığı.Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: