10 Şubat 2010 Çarşamba

GEBELİK DİYABETİ

Glikoz 100 maceramızdan sonra diyetisyene gittim.
Muayene 75tl bu arada.
Dedim ;diyet listesi altın herhalde!
Gençten bir hanım! :),pek hoşlaşmadık sanırım.
Neyse verdi listeyi,her öğün açlık ve tokluk kan şekeri ölçülecek bir hafta boyunca.
E bunun için makine lazım zira laboratuvarda 200 tl civarı oluyor.
85tl ye şeker ölçüm cihazı aldık,o akşam,hemen.
Bu cuma kontrol var.geneli açlık 90,tokluk 150 civarı.
Bazen 129 yada 139.
Bakalım ne diyecek.
Kendimi kastım mı nedir?
Biraz moralim bozuldu,üzüldüm,yakıştıramadım,korktum vs.
Herşeyi hissettim aynı anda :)
Birde bu şeker öyle lanet birşey ki.
Duygusal ol,hüzünlen,sinirlen hemen 180 lere vuruyor.
Yani sakinleşip 10 dk sonra ölçtüm olmuş 120.
BU ne lan diyorum haliyle.
Hamile olduğumu unuttum,tek derdim şekermiş gibi oldu.
Halbuki ben gebelikten dolayı bu bok püsürükle uğraşıyorum.
Allahtan az kaldı.Yeni yeni diyorum zehra bebişin olacak,takılma bunlara.
Zaten nasıl diyet ben anlamadım,mutfaktan çıkmıyorum,habire ara öğün,habire tıkınıyorum.
Zaten bu kilo diyeti değil imiş.
hıııımmmm:)
Meyve ve kalsiyum.Yani meyve ve süt var ara menümde.2,5 saatte bir yiyorum birşeyler.
Neyse olmadı düşüremedik,insülin alınıyor dahiliyeye gidip.
Başa gelen çekiliyor.
Sen misin annelik fedakarlık diyen,al sana kapak :)
Bu arada benim şekerim var mı o da belli DEĞİL.
***
işim gücüm yokmuş gibi boğazları üşüttük,soğuk içmiştim sütleri.
Şimdi onun ceremesini çekiyorum.
Kuşburnu içmekten çişim kırmızı oldu :)))
Yoksa gıcık bırakmıyor yakamı.
***
Sonuçta elhamdülillah çok iyiyim.
Anne adayıyım,mutluyum,keyifliyim.
Kızımı bekliyorum.

Hiç yorum yok: