8 Ocak 2010 Cuma

YENİDOĞAN İNCELEMESİ

Amcakızı ikinci bebeğini doğurdu ve bugün eve geldiler.
Hayatımda ilk defa bir yenidoğan bebeğin eve getirilişine şahit oldum.
Ben daha farklı bir tören,ritüel bekliyordum.
Yada bizimkiler yapmadılar.
Bildiğin insanoğlu :)
Gelen bücürüğün evde bir abisi olduğu için "kardeşin sana hediye aldı" oyunu oynandı.
Benim yeğen bir acayipti.
Kız sevindirik oldu,kıskançlık falan eser yok.
demek ki neymiiiiş; çocuklar arasında 3-4 yaş oldumu her şey güzel oluyor,kıskançlık olmuyormuş.
Hatta bebek yıkanmak istedi.O curcuna da bana kaldı kıyafetlerini çıkarmak.
Ben üst kıyafetleri çıkardım ama zıbına vs gelince korktum biraz.
Yeğen atladı hemen" teyze ben çıkarayım".
İçimden bayağı saydırdım yeğene :))
kalabalıktı.
Çıkardığım sonuçlar:
-kalabalık olmayacak
-anne biraz cesur ve bilgili olacak,,yönlendirecek
-Evin gayet düzenli ,eşyaların gitmeden hazır ve nazır olacak.kimse evini karıştırmasın istiyorsan
-Mutfağın tamtakır olmamalı.Buzdolabında yemek olmalı.Doğuma yaklaşık 2 hafta varken iki günlük yemek yapmak lazım.hastaneden gelince hemen ısıtılıp yenilsin.
*
ilk anda aklıma gelenler bunlar.Bugün herkesi herşeyi gayet güzel inceledim.
Çok gezen biliyormuş maalesef.
Tanık olmak olaylara.en güzel öğretici.
**
Ben çok tuhaf oldum bugün.Yaklaşık 4 ay sonra da bizim evde o heyecan olacak allah izin verirse.
Çok güzel bir duygu sanırım.
Hayırlısı bakalım.

Hiç yorum yok: