6 Ocak 2010 Çarşamba

DÜNYA MALI EMME

Bugün çarşıyı dolandım.
Hakikaten çok gezen herşeye rastlıyor.
Ben karakter olarak da pek çarşı pazar mağaza gezen biri değilim.
Hem dinen uygun değil.Hem niye nefsimi azdırayım durup dururken.
Görmeyip beğenmediğin şeyi istemezsin.
Oturursun kıçının üstüne.
Ama ayakkabılar,çantalar,eşarplar,züccaciye mağazaları gezdiysen o gece rahat uyku uyumayabilirsin :)
Karı kısmını ev paklar kesinlikle.
Bugün english home mağazasına girdim.Yazın açılan şatafatlı bir mağaza.
Daha yeni girdim ve benim evin arka caddesi bu arada.
Dedim "ulan benimi yiyecekler girip bakayım bir ne var ne yok"
İş olmadığından bir mağazaya girince bütün tezgahtarların insanın üstüne üşüşmesine uyuz olduğum için mümkün mertebe işim yoksa girmem.
Girdim ama keşke girmeseydim.İçimden dükkanı ateşe vermek geldi :)
Masa örtüleri,çarşaflar,yastıklar,danteller,havlular vs vs.
Öyle güzel desenler varki.
Doğum için gerekli 2 eşyayı keşfettim orda.
O an dedim "hımmm demekki millet böyle böyle buluyor güzel şeyleri".
Yarın da yüncüleri ve kumaşçıları gezicem inş.
Hepsi kıçımın dibinde.
Hanımefendi tenezzül etmiyor.
Sanki bu nimet bir daha gelir.
Neyse.
Dünya malı insanı ne de güzel oyalıyor yavv :((
***
Bu arada emmikızı doğum yaptı bu gece.
Ona meryem süresi okuduk 7 tane.
Kolay doğum yapsın diye.
İlk doğumu normal olmuştu.
Bir duyduk sezaryene almışlar.
Cenabetmiydi okuyanlardan biri ne :))
Demek ki herşey kısmet.

Hiç yorum yok: