29 Ocak 2010 Cuma

KAÇMIYOR DÜNYA

yeni bir blog buldum.
Kadın doğum doktoru,iki çocuklu bir anne.
Okurken ben yoruluyorum.oğlak kadını,hırslı tabii ama ömür de geçiyor bee.
Yani koştur koştur ne için?
Şurda 7 aydır evdeyim,kafayı dinledim biraz.adam gibi uykumu aldım.Hiçbirşeyi acele etmeden,sakin sakin yapıyorum.
Kitabımı,dergimi,kur'anımı sindire sindire okuyorum.
Birşey yaparken aklımda-sırtımda- öteki yapmam gereken işler,ödevler,görevler YOK!
Temizlik meselesini de hallettim.Artık yapmıyorum :))
Hep aniden misafir gelir ayağıyla kendimi yırtmışım,yormuşum.
Anacım bana 3 yıldır pat diye birileri gelmiyor ,bundan sonra da gelmez :)
Yaş 28.Orta yaşa yaklaşıyorum ve kafam yeni yeni sakinleşti.
Nerdeyim,ne yapıyorum,ne yapmam gerekiyor ?Bu sorular da BİTTİ :)
Birde hep kendime yeni yükler,sorumluluklar,yapılacak işler,öğrenilecek konular,edinilecek hobiler bulmakta mahir olduğum için ve hiçbirine yetişemediğim için MUTSUZ ediyordum kendimi.
Ulan ne salakmışım.
Bugün gene hortladı biraz ama hemen öldürdüm.
Hamileliğim boş geçti,ben neler neler yapardım neler neler öğrenirdim,para da kazanırdım aslında derken buldum kendimi.
Hemen manevi bir çimdikle kendime geldim :)
Dur lan.Bi iki dakka dur.Bir kafan düşünmesin ileriyi.
Hamileyim.Bebeğimi 3 ay sonra inş kucağıma alcam.Bu birkaç seneyi onunla ,evimde eğlenerek,öğrenerek geçirmeyi düşünüyorum.
Bu bir kaçyılda dünya değişip de ben dışarıda kalmıycam,zekam gerilemiycek,fakirleşmiycem,beni değersiz yapacak hiç bir gelişme olmayacak aksine ben daha değerli olucam,anne olucam.
İnşallah Rabbim nasip ederse.
Okudum iyi kötü,Eksik kalmıştı onu geçde olsa tamamladım.
10 yıllık bir çalışma hayatım var,ne kadar olsa yaptığım işte tecrübeliyim.E kafada çalışıyor hamdolsun.Bundan sonra yapacak tek şey evlat yetiştirmek,SAKİN SAKİN.
Kaçmıyor hiçbirşey,zaten kaçmıyordu ama ben kovalıyordum.
Yoruluyordum.
Sadece hayattan ne istediğini bilerek,sindire sindire yaşamak bütün gereken.
Evet yapacağım çok şey var ama onlar bu birkaç sene içinde değil.
E ozaman bu bir kaç seneyi niye zehir edeyim ki?
Akıllandım ama geç oldu.
Olsun buna da şükür :))
Darısı çalışan bütün kadınlara.

Hiç yorum yok: