19 Ocak 2010 Salı

EŞEK ARISI

Fatma k.Barbarosoğlu.Her okuduğumda tamam bu son diyorum.
Bazen beni deli ediyor.
Sosyolog tarafı amenna ama...
Mesela bugün yazmış: istanbul kültür başkenti ama yoldaki yoksul çingeneyi anlatmış da anlatmış.
E tamam çingene olmasın,yoksulluk olmasın,sevgi barış kardeşlik de.
Kardeşim onların olmaması için çabalarken kültür başkenti olmayalım mı.
Aynı şu kafa :"memurum,işçim aç,bak şu masrafa,bak tayyip geziyor,bak yeni otobüs almışlar,bak yeni vapur,bak restorasyon yapılmış.
Elinin körü diyorum bunlara.
Yazar hanım bir günde şöyle yazmıştı,izne çıkacağı bir gün ;" ben yatak döşek yatarken yazdım ama siz bilmediniz" gibi bir şeydi.
Okudum ve dondum kaldım.Hani varya ben neler çektim senin için ama sen bilmedim.
Kardeşim yazma ,başında mı dikildi okurlar.
İzin al vs.
Yani mantık tamamen KANSOREJEN.
Bir de kapalı kızlar tanımayınca kızıyor,ben kimin için çabalıyorum diye.
E ben seni tanıyorum ama seni görünce zannetmiyorum ki iyi davranayım.
Deli ediyor beni.
Diyeceksin okuma.
Ne yapayım yafff :(
***
Bu arada bir yerde gördüm 2009 ideolojisi " akp gıcıklığı"
Kesinlikle katılıyorum.Kafası bir boka basmayan bile adam olmuş da akp den gıcık kapıyor.
Yav bu millete chp yakışır gerçekten.
Belediyeye gelsinler en kötü de, el yıkayacak suyu bulamayıp tifo olup gebersinler.
Bizim milletin huyu pis.
Hoş hiç mi kötü yanı yok bu iktidarın.
e vaaar,ama daha kötülerinden sonra bu kadar da gıcıklaşılmaz ki.
***
Yarın tetonos aşısı yaptırcaktım,grev yapacakmış doktorlar.
Gece gece onlara da bindirmek var ya.
Ayne mantık işte.
Muayenehame geeel,bıçal parası,ameliyathane de bu alet yok sen al,öğleden sonra 4:30 da git poliklinikte doktor bulamazsın,Muameleyi zaten geç.
E derdin ne sesin.
valla acımıyorum.Haklı olan varsa da geçti,o kadar günahınız var ki doktorlar olarak.
***
bugün merhametsiz günüme denk geldi yazı :))
Halbuki bir sevgi kelebeği idim bugün :)))

Hiç yorum yok: