18 Ocak 2010 Pazartesi

OKU BAKALIM ZEHRA

Gece gece artık tek eğlencem normal doğum hikayeleri okumak.
Ondan sonra uykum kaçıyor.
Korkudan değil ama :)
Benimki nasıl olcek acaba diye.
Her zamanki gibi bu mevzuuyu da suyunu çıkarmadan yapmıycam demekki.
Ama elinde değil insanın.Arkadaşım 8,5 aylıkken doğurdu.
Diyorki "ben yaptım.hergün gün saydım,şu kadar kaldı diye" demişti.
Ama bence bu gayet doğal.Otobüs beklemiyoruz ki kardeşim.
Anne olucaz,ilk defa hemde.
Nasıl olacak,ne zaman olacak,kime benzeyecek,şartlar nasıl olacak vs.
O kadar da enteresan bir durum ki.
Hiç bir şey belli değil.
Tamaamen kısmet.
Bu arada sezaryen ve normal doğum yazısı yazmak istiyorum.
Ben doktoruma güveniyorum,sezaryenci değil.
Amaaa nihayetinde özel hastane ve ne kadar olsada riski sevmeyen bir kadın.
Ama göz göre göre sezaryen yapmıyor,şahit oldum.
Bir arkadaşı pazar gecesi,şehir dışından gelip normal doğum yaptırdı.
Bakalım biz neler yaşıycaz :))
***
Bugün anket için geldi bir hanım.Hamile yada anne arıyorlar.
Hediye olarak göğüs pedi ve süt poşeti verdiler.
Sorularda laptoptan.
***
Hiç uykum yok.
Biraz daha dolanayım barii nette.

Hiç yorum yok: