1 Temmuz 2008 Salı

ÇARŞI KARIŞTI !!!

Ergonokon da yeni tutuklamalar haberini okuyunca amanın dedim :)
Yine çarşı karıştı.
İktidar ile muktedir olanların kapışması ve en sonda apışmaları başladı.
Hayırlısı olsun vatan için ne diyelim.
Az daha bekleseydiniz ya.
Bu hafta sonu maaşımıza zam yapılacak.
Piyasalardan çok fazla etkilendiğimiz için ve de hemen etkilendiğimiz için,bu tür haberler bizim paracıklarımızı rahatsız ediyor :)
***
Bloglar arasında rutin gezinmelerimde şunu farkettim.
Blog sahibi bazı kadınlar bildiğimiz ayyaş :(
Yani içmeyi,sıçmayı öyle güzel anlatıyorlar ki sanırsın içtikleri cennetten kevser suyu.
Aslında üzülüyorum okurken.
Dua ediyorum o insan için.
Bir de beğendiğim bir blog yazarı ise.
Birden soğuyorum o blogdan.
***
Aşcımız izne ayrıldı.
Operasyon geçirecek ufaktan.
Acil şifalar diliyorum.
Çabuk gelse de düzenimiz otursa.
O gitti işyerinin suyu da gitti :(
***
Haziran da bitti.
Temmuzdayız.Yazın ortası.Kavrulucaaaaaz.Yanıcaaaz :))
Gitti ömrümüzden bir ay daha

Hiç yorum yok: