30 Temmuz 2008 Çarşamba

KISA KISA

Pazar günü ablamdan getirdiğimiz makine ile köşem koltuğum ile halıyı yıkadık kocayla.
Kocayla olmasına rağmen 6-7 saatimizi aldı.
Haşat olmuştuk.
Kocanın kolu ağrıdı biraz benim de ertesi gün kol ve bacaklarım hamlamıştı.
Ama koltuk ve halılarım tertemiz oldular :)
Pzt ve salı yağan yağmurdan da nasibimizi almadık çok şükür :)
İşyerinden hemen eve gelip halımı yağmurdan kurtardım.
****
Yine hafta içi izlemek üzere 5 cd kiraladık.
Martin scorsese ye dadandık.
Adam hep mafya temalı filmler yönetiyor.
Bir de hep 3 adet cd oluyor filmin uzunluğu.
Ama izlerken anlamadığın bir yer kalmıyor.
Birde Robert De Niro ve Joe Pecsı ikilisi muhteşem oluyor filmlerinde.
Biz eğlendik kocayla.
Dün kandil munasebetiyle izlemedik.
****
Kitaplarım bitmişti.
Almak için bir hafta içi Üsküdara indik.
Kitaplar çok ama çok pahalı. kitaba 74.00 ytl baydık.
Biraz çemkirdim ama indirmediler.
Kaliteli yayınevinden aldığım için indirim yokmuş.
Bu arada kız bana ilginç bir şey anlattı.
""Sol yayınevlerinden aldığınız için kitaplar pahalı.Eğer dini yayınevlerinden alsaydınız indirim yapardık.Çünkü sol yayıncılar bir çeviriyi 1 ayda yaparken muhafazakar yayınevleri 1 günde hemde öğrencilere yaptırıyorlar""
Yaaa.
Şaştım kaldım.
Tolstoy /Anna Karanina
Agatha Christine / Cenazeden sonra
Peyami Safa / Matmazel Noraliya'nın Koltuğu
Kemal Tahir / Devlet Ana
Kitaplarını aldım.Kemal tahir ile tolstoy kalın tuğla misali.
Yani diyeceğim o ki çok pahalı kitaplar.
Gerçi bana koymaz.O da insanın kendine yatırımı.
Bir tunik almam lazım,paraya kıyıp da alamıyorum.
Ama gittim tek seferde 75 kağıdı verdim.Hiçde içme koymadı.
Ama dediğim gibi o paraya daha fazla kitaba sahip olmalıydım.
****
O akşam Üsküdar klasiğimiz olan Katibim de kumpir yedik.
Sahilde oturduk ve ordan eve uzadık .

Hiç yorum yok: