14 Temmuz 2008 Pazartesi

KIRTASİYE FETİŞİZMİ

Yani ben :)
Yani ablam :)
Yani bayağı bir yekün...
Sabah patronun aldığı kalemlerle güne başladım.Manyak gibi hepiciğini yaza yaza kontrol ettim.
Çok güzel yazıyorlar.
Kaymak gibi.
Zaten kalem manyaklığım var.
Uzman bile oldum.
Kayar gibi yazanlar favorim.
Birde tükenmez kalem bittiğinde çöpe atmak var ki o zevk tarifsiz.
Hani yaza yaza bitti kalem hesabı :)
***
Bu gün klavyem nazar değmesin kayıyor mübarek.
Elim değmeden harfler çıkıyor.
Bazen kendini daktilo zannederdi.
Vura vura yazdırırdı.
Bugün hassas günüde :)
Ben klavyeyi arada söküp kolonyalı pamukla silip tekrar takan bir şahsiyetim :)
***
Hava sıcak.
Ama benim yağlar erimiyor :(
***
Dün yani pazar günü kocayla SYRIANA yı izledik.
Aslında anladıkda tam vakıf olamadık :)
Petrol,para,araplar,hizbullah,genç kandırılan müslüman çocuklar,akıllı olduğunu zanneden amerikalı zengin kalantorlar,araya da ufacık hikaye koymuşlar.
Vel hasılı film bittiğinde neden biz zengin bir ülke değiliz diye kocaya sitem ettim.
Neden petrol aramalarını biz değilde b.k varmış gibi taaa nerelerden koşup gelen avrupa ve amerikalılar yapıyor.
Dibimizdeki ülkelerde.En acıklısı.
Bu arada film de Türkiye ve Atatürk lafları geçiyor.
***
Genç siviller, Hürriyet tren organizasyonuna sardırmışlar.
Çok güldüm.
Hürriyer - insan hakları = tren - öküz
Hürriyet ve insan hakları ilişkisini ;hitler ve yahudi sevgisi diye nitelemişler :)))
***
Yeğen maide,ben önüne geçmesem cmt günü 3. kornetini yiyecekti.
Dedeyi haraca bağlamış velet :)
Eh baba.Alacağın olsun.
Bize koklatmadın toruna yağdırıyorsun.
Torun cingöz.
Kime çekti acaba :)))
***
Yurttan ve dünyadan(zehranın güççük dünyasından yani) kısa kısa.
Esen kalın :))

Hiç yorum yok: