11 Temmuz 2008 Cuma

TATİL KAVRAMIM

Bugün bir müşteri geldi.
Hayırdır zehra hanım bu sene tatile çıkmıyor musunuz diyerekten beni fiştekleyince.
Aldı beni bir düşünce.
Tatile en son ne zaman çıktım.Ne yaptım.Ne yapmayı planlıyordum vs.
Benim tek tatilim balayı desem herhalde yalan olmaz.
E alışmadık g.tte don durmayınca benim o tek tatilim de bana eziyet olmuştu.
Sanki dersten kaçmış tembel teneke gibiydim.
Hep içten içe suçlu,sanki hep birşeyleri kaçırdığını sanan,içi sıkıntılı biri olduğumu farkettim.
Ne kadar acı.
Tatile çıkmaktansa parasını almayı tercih ettim genelde.
İşyeri değişikliklerim bile cumartesi birinden çıkıp,pazartesi ötekine girerek olmuştur.
Hani arada aman be bir kaç gün yatayım dinleneyim yok bende.
Kaçıyorlar anasını satayım.
Dünya kaçıyor ben kovalıyorum :)
Birde tatil dönüşü psikolojisi zaten berbat.
Ben pazar akşamlarını hiç sevmem.Pazartesi sendromum olmamasına rağmen.
Bir de 15 gün yatacam sonra işe gelcem.O son geceyi düşünebiliyorum :(
Şimdi çıkmak da istiyorum aslında.
Kültür turizmi benimki.
Tarihi yerler.Otantik.Birde ormanlık olursa tamam.
Yüzme bilmiyorum ve de kapalı bir kadın olarak plaj olayı zaten ofsayt.
Geriye bunlar kalıyor.
Allahtan koca da aynı kafada.Gerçi bazen yan çiziyor ama olsun benim canım istesin zaten peşimden gelmek zorunda :)))
E elin boş g.tün yaş çıkılmaz tatile.
Yiyip içicen.Oyanıp coşucan.Bunlar beleş olmuyor maalesef.
E birde kıldı tüydü dert eden biriysen.
Dökeceksin paracıkları,atacaksın göbecikleri :))
En kötü bin gayme atacan zulaya öyle çıkacaksın.
Hani sindire sindire gezmek istiyorsan.
Yöresel kahvaltı,hediyelikler,butik konaklar vs.
Aslında bu yaz Ankara var aklımda.
Kocanın ailesi orda.Hem ankarayı hep merak ederdim.
Hemde kalacak yerim var.
Hemde kaynanayı teftişe giderdim :))))))
Hep o mu gelecek :))
Bakalım.Hayırlısı.
Aaaa en önemlisi fotoğraf makinem olmadan bir yere gitmem.
Borç harç alır giderim.
Sonrada buraya koyarım resimleri.
Ayy böyle gezdik.ayyy şöyle yedik ayy böyle bilmem ne yaptık :))
Evet cazibe hanımın gündüz düşlerinden bir kare okudunuz :)

Hiç yorum yok: