28 Haziran 2008 Cumartesi

HAFTA SONU

İki gündür sinirli kalkıyorum.
Vücudumun beklediği bir olay var.
Gerçekleşsede kurtulsam :)
Bugün gelir gelmez biriken evraklarımı toparladım.
Gazeteleri okudum.
İşyerinde biri beni acayip sinirlendirdi.
Demagoji lafını şimdi o kadar iyi anlıyorum ki.
Demagoji yapan insanları da ,eşşek gibi dövmek istiyorum.
Çok konuşarak kendini temize çıkarma,laf kalabalığı yaparak bir şeyler dedim zannetme.
Bir de kendini gereksiz gereksiz övme.
Kırış eşeğim kırış,edeceğin beş kuruş :)
Bu lafı kim ettiyse ağzından öpeyim :)
Zaten otomatik ,çok ve gereksiz konuşan insanları dinlemiyor beynim.
Yani dinliyor gibi gözüküp dinlemiyorum.
Duyuyorum ama dinlemiyorum.
***
Yürüyüşleri bıraktık.
Dayanamadık.
Adam gibi eve gitmeyince erkenden,yürüyüp eve gelip yatmanın bir anlamını bulamadım.
Bahane mi acaba ?
Bilmiyorum.
***
Akşama anneme gideriz herhalde.
Ablamla konuşmayı çok seviyorum.
Espirilerimiz olsun,değerlerimiz olsun yakın olduğundan ve en önemlisi ablamı çok sevdiğimden onunla konuşmayı da çok seviyorum.
Uzunca bir maç kritiği yaparız ilkden.Sonra tv deki güzel şeyleri bana anlatıyor.
Kurtlar da sezon tatilinde.Olmasaydı onu anlatırdı.
Maide Hüma da gelse.
Gittikçe çirkefleşiyor yeğenim :(
Onun ayakkabılarını görünce kapının önünde çok ama çok mutlu oluyorum.
Peder de aynı hisleri taşıyormuş :)
***
Güzel,dolu dolu,sağlıklı bir hafta sonu yaşarız cümleten inşallah.

Hiç yorum yok: