15 Temmuz 2008 Salı

TASARIM RUHU

Tasarım bloglarını "ülen nerden akıllarına gelmiş"diye diye gezdiğimi farkettim.
Niye benim aklıma gelmiyor acaba?
Tasarım yeteneğim mi yok?
Olsada kendimi öyle öve öve bitiremeyen hemcinslerimden OLMADIĞIM için,yaptığımı da beğenmem,komik bulur,ortadan kaldırırım.
Mesela en son sarımsaklarımı buzdolabına değilde dışarıya koymayı düşündüm.her dem taze oluyorlar.rendelenmesi kolay oluyor.
Ama asacak yada koyacak yer bulamadım.
Gelin arabamdan kalma tüller vardı.Elek gibi hani.
Onlara sarıp dekoratif ! bir şekilde asayım dedim.
Kendi kendime imha ettim fikrimi.
Sanki cesaretim yok.
Mesela benim evim gayet düz ve doğal döşenmiş.
Yani öyleki ekstra ne koysan sırıtır.
Yada bana öyle geliyor.
Hoş pılı pırtıyı zaten sevmem.
Süs eşyalarının çoğunu gardroba sakladım :)
Yer yok diye :))
Hani bazı evler vardır.Yürümeye korkarsın.Heryerden bir şey sarkar.Ufacık süs eşyaları vs.
Ben evimde otururken her yanı görme,rahat rahat at koşturma hevesiyle yerleştirdim.
Tek hevesim.Salon masamın olduğu yerin ve buzdolabının yerinin daha geniş olması.
Başka da bir şey beklemiyorum evimden :)
Haa birde tablo asmaya korkuyorum.Kiracı olduğum için.
Biraz para zulalayınca tablo ve saat alcam evime.
Şöyle tasarım harikası olanlardan hani :)
Becerebilirsem...

Hiç yorum yok: