31 Temmuz 2008 Perşembe

TABUTTA RÖVAŞATA

Dün akşama üzeri herkes aradı beni aç interneti,tv yi diye.
Durduk yere heyecan yaptık ülkecek :)
Ama heyecanlanacak kadar vardı.
Hemen aşağıya indim.İşyerinde tv var.
Bütün mehle toplanmış bizim işyerine :)
Sanki Haşim Kılıç ölüm haberi verecek :)
Millet pür dikkat.
Kimse kimseyi konuşturmuyor.Hani kaçarsa tarihi laflar falan.
Herkes korktu bu adamın yüzü niye asık.
Aha dedik kapattılar.
Vee son cümlede millet bastı çığlığı.
Neredeyse oynayacak millet.
Zaten babam ağlamış tv karşısında :)
O heyecana gelemez.
Gül reisi cumhur olduğunda da ağlamıştı peder.
Dün ki amca çok enteresandı."Bütün gece dua ettim gapatmayalar diye"
Güldüm dedim "bak duaların kabul olmuş amca"
Çok tuhaf bizim vatandaş.
Belki de hani hep dedikleri halkın gücü bu mu.
Neyse.
Gelelim karara.
Yüce mahkememizden 10 kişi AKp nin şeriat getireceğini umuyor.Hatta 6 sı kesinlikle umuyor.
4 kişide şeriat getirecek ama kapatacak kadar değil.
Para suyunu keselim diyor.
Biri de-ki o da haşim kılıç- hiç bir naneye gerek yok efenim bu dava baştan sakat reddedin diyor.
Ve sonuçta ipin ucundan alınan bir parti :)
Yani AKP ye para dayağı atıldı.
Yani laik mi değil mi şeriatçı mı belli değil.
Hem nalına hem mıhına alınan bir karar.
Dün kocayla dalga geçiyoruz.
Şimdi Tayyip başlayacak saldırmaya diye :)
Kİm leeen beni kapattıran haa deyip başta savcı,mahkemeden 6 kişi,aleyhte yazan yazarlar topuna girişecek diye :))))))
Ay ne komik olurdu.
Tabii ki şaka.
Böyle kötü şeyler olmaz bizim cumhuriyetimizde.

Hiç yorum yok: