26 Mart 2009 Perşembe

YAZIK OLDU YAZICIOĞLU NA

Kaçıncı oldu kazalardan kurtuluşu.
Bu sefer kurtulamadı işte.
koskoca bir ülkede düşen bir helikoptere günlerdir ulaşılamaması tek kelimeyle AYIP.
Yazık çok yazık :(
Hemen bulunsaydı belki şuan yaşıyor olacaklardı.
Aramalar devam ediyor,cesetleri tabii ki.
Hoş ,allahtan ümit kesilmezmiş.
Öldürmeyen allah öldürmez.
Kimbilir belki sağ bulunurlar.
Ama
Benim ümidim yok.
Biraz moralimi de bozdu bu durum.
Dirimize ne hayrı oldu ki bu ülkenin ,ölümüze ne hayrı olacak.
Çiçek açıklama yapmış:dağ taş aranıyor diye.
Efendim?
acaba bu kaza diğer bir ülkede olsaydı bu kadar uzun sürer miydi?
O kadar bütçeden pay ayrılıyor askerimize.
Yok mu bulacak bir teknik aleti.
Farzedelim askeri uçağımız düştü.
Böyle arayacakmıydık gene saatlerce?
Şayet böyleyse üzülürüm.
Değer vermemek de değil.
Ne diyeceğimi bilmiyorum.
Kızgınım.
Üzgünüm.
Muhafazakar bir insandı yazıcıoğlu.
Keşke büyük partilere girseydi de hizmette de görseydik.
neyse.
Ailesine sabır dilemekten başka bir durumumuz yok.
Bu arada olaylarda yozgat da geçiyor.
diyorum kendi kendime"bu yozgat hayırlı bir şeyle haber olmayacak mı?"

Hiç yorum yok: