4 Mart 2009 Çarşamba

CANIM SIKILIYOR CANIM

İnanılmaz canım sıkılıyor.
Havalar açtı mı başlar bende bu menopozlu teyze buhranları.
Camdan bakıp bakıp oturduğum yerde sinir küpüne dönerim.
nasıl olduğunu anlayamadan.
Dışarı gidip gezemem istediğim gibi belki de ondan.
Zaten bu aralar canım burnumda.
Kilo aldım hemde çok.
Secdeye giderken fermuarım cırt cırt iniyor.
Fazla nefes aldığımda eteğim inliyor :)
***
Ders çalışasım yok.Hoş bitti sayılır dersler,zaten bu ay sonu imtihanlar var.
Ama şimdiden ne kadar boş beleş bir işle uğraştım hissi var içimde.
Ne kestin koç,ne yedin hiç.
Aöf benim içim bu sözden ibaret.
***
Sigarayı içmedim bugün.
Bir aklım diyor ne kadar zararlı ne gerek var zehra,bir aklım diyor sen dikkatli bir içicisin kasmaya gerek yok.
Neyse ne.Hem çocuğa kadar vücudum dinlensin,arınsın diyorum.
Hoş çocuğa kadar belki nirvanaya bile ulaşırım :))
Belki işyerinde içmemek yeterli olur.
zaten doktorda öyle dedi.Adedi fazla bulmuştu.
***
Şu kriz canımı sıkmaya başladı.
Ne zaman "ahanda şimdi yırtıyorum"desem,pat bir engel çıkar.
Şimdiye kadar hep böyle geldi ve böyle gidecek.
Düzelmesini beklemiyorum.
Alışmak kaldı bir tek.
Herşey tam diyemiyor insan,pardon dedirtmiyor Rab.
Tam rahatlıycaz dedik elimizde patladı kriz.
***
Şimdi o kadar canım sıkılıyor ki.
İçimden pencereyi açıp bağırmak geliyor :))
Yürüyüşe çıkmak ya da.At gibi yürümek rahvan rahvan :)
Bu havalarda,-bahar havasında-hep işyerlerinde camlardan öküz gibi seyretmek vardı nasibimde.
Canımın sıkıntısını yemekten alsam desem,onu da yapamıyorum,kilolarım alacağım bütün zevki piç edecek.
Ders zaten çalışmak istemiyorum ama çalışmadığım için extra bir eziyet de o veriyor.
Lanet olsun ya :)
***
Beni bu havalar şizofren,Bu piyasalar paranoyak,Bu sigara hasta,Bu sinir berbat,Bir umut abad EDECEK.
***
Düşünüyorum şimdi neler olsa keyfim yerine gelirdi ?
Herşey yerli yerinde de olsa gene bulurduk bir nane,canımızı sıkacak.
Ya da olurdu bir dert,sıkıntı.
Evet ben bir gayr-ı memnunum.
Memnun olmam için olması gerekenler olmayacak ve hep içimde kalacak bu memnuniyetsizlik.

Hiç yorum yok: