3 Şubat 2009 Salı

SEN NE GÜZEL KOMŞUMUZDUN ZEHRA ABLA :))

Güzel haberler geliyor bakalım :)
Şerefine dün un helvası yaptım :)
Mutluysam ve keyif yapmak istiyorsam tatlı -özellikle helva -yapıyorum ve yerken kesinlikle vicdan azabı duymuyorum.
Dün koca sordu çayın yanına birşey alayım mı diye.
Yok dedim yaparım birşeyler.
O da malum ruh ikizim.
Evde helva için eksik olan yegane şeyi alıp geliyor :))
Helva ritüeli diyeyim buna,kocayla aramızda.
Yaptıktan sonra birden komşularımla aramda olmayan,olamayan ilişkilerim geldi.
Dur dedim vereyim etrafımdakilere.
3 komşuya götürdüm.
tabaklarım geri gelecek bakalım :)
Yalnız çok komik verirken diyorum ben 5 numarada oturuyorum.
Herkes beni tanıyor ve çalıştığımı biliyor.
Giderken diyorlar "izin gününde beklerim"
Aklıma geldikçe güldüm,izin günümde gideceğim :))
Komşuluk güzel neticede.
Birde şunu farkettim dün :
Evli kadınların ,akşam evde kılık kiyafetlerinin perişaaaan olması.
Dün hepimiz öyleydik :(
Ve hepimizin evinde kocalarımız vardı.
Uyduruk kaydırık eşofmanlar ve üstleri.
Bakımsız türk kadınları.
hey gidi!
Ablama kızardım düzgün giyin evde bile olsan,kocalarınızn yerinde olsam sizee boynuz takarım diye :))
Ama maalesef genelimiz öyle imiş.
Rahatlık ayrı,perişanlık ayrı.
Dimi hanımlar :))?

Hiç yorum yok: