17 Şubat 2009 Salı

MAİDE HÜMA 3 YAŞINDA

Resmini koyardım ama malum internet.
Hem ailesi pek izin vermiyor.
İlk yeğenim.
Dün 3 yaşına girdi.
Müsait bir zamanda kutlayacağız.
Seera teyzesi ona bisiklet alacak.
4 tekerlekli.
Büyüyünce ikisini atar,adam gibi bisiklete biner.
Teyzesinin bisikleti hiç olmadı :(
Doğduğu günden beri bizim için bir zenginlik maide.
Deli de biraz.
Teyzeleri gibi :)
Heyecanlanıyorum maideyi düşündükçe.
İlerisi için.
Büyüyüpte akıllı akıllı teyze-yeğen konuşmalarımızı.
Kitap alışverişlerimizi-inş tabii-
Zaten dün telefonda siparişi aldım.
"bana oyuncaklı kitap al"
Ondan sonra bana gelip gece kalışlarını,gece sohbetlerimizi.
Hep bunları hayal ediyorum.
Heyecanlanıyorum.
Kendi çocuğumla olan ilişkilerini.
vs vs.
Teyze ana yarısı.
İyi ki doğdun yeğenim.
Seni inanılmaz seviyorum.
Deli teyzelerinden seera teyzen (senin deyiminle)

Hiç yorum yok: