21 Şubat 2009 Cumartesi

SARI GELİN

Bu akşam misafirlerim var.
Şeytanın bacağını kırıcaz.
En son misafirimiz ekim ayında gelmişti :))
Perşembeden temizliğe başladık.
İkramlar bugüne kaldı.
inş güzel,eğlenceli geçer.
***
Kocayla "sarı gelin:ermeni sorununun iç yüzü" diye dvd izlemiştik.
Buraya yazdım mı hatırlamıyorum.
Ama güzel bir belgeseldi.
Yalnız izlerken biraz milliyetçi duygularımız kabarıyor doğrusu.
Ama bilmediğim çok şeyi öğrendim.
Hatta misafir gittiğimiz yerlere hediye olarak o dvd leri götürme kararı almıştım.
Hala da geçerli kararım.
Hiç bir türkün o konularda birşeyler izlediğini -yeteri kadar-sanmıyorum.
Dün tarafta bir haber vardı ve diğer bütün liberal yazarlar da katılmışlar.
Genelkurmay birkaç bin dvd yi alıyor ve meb e gönderiyor.Çocuklar izlesin diye.
Taraf çok kızmış bu olaya.
Ben çok isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum.
Ama...
O belgesel izlendikten sonra DEMOKRAT bir bilinç oluşturulmalı çocuklarda.
Yoksa bir ogün samast olayı daha yaşanabilir.
O potansiyel var belgeselde.
Daha doğrusu bilinç altımızda.
Meb hemen olaya el atıyor ve dağıtılan dvdler toplanıyor!
Neden korktular anlamıyorum.
Halbuki yunanistan ve ermenistanda çocuklar hep kinle büyütülüyor.
Biz de yapalım demiyorum ama bizim de o yıllarda neler olduğunu az buçuk bilmemiz ve okullarda çocuklarımıza öğretmemiz gerekmez mi?
En azından sözde ermeni soykırımı denen tehdit ömür boyu sürecek küresel planda.
Ben bütün sorunlarımızla yüzleşmemiz gerektiğini düşünüyorum.
Liberal yazarların türkiye yi küçümseyen yanlarından nefret ediyorum.
Hümanist taraflarını neden bizim insanımız için de kullanmazlar bilmiyorum.
tevekkeli bugün ermenistan cumhurbaşkanı "büyük ermenistan projesi için bütün hayatımı ortaya koyarım" gibi laflar etti.
Tesadüflere yer yok kainatta.
Tevafuk mu desek acaba?

Hiç yorum yok: