16 Şubat 2009 Pazartesi

TIKINMAYA DEVAM

Bir cumartesi klasiğimiz yine.
Annemler,azgın yeğenim ve tatlı :)
O gün işyerinde keşke ablam cezerye yapsa diye içimden geçirmiştim.
Ne bileyim dua vaktim olduğunu :)
Eve gidipte buzdolabının üstündeki tepsiyi görünce.
Dedim "Tüh ,keşke başka şey için dua etseydim" :)

pazar günü kahvaltıda -çalışan bir kadınsanız şayet -daha bir özenli olmaya çalışıyorsunuz.
Hani adam gibi kahvaltı tek bugün edildiğinden.
Bende portakal haticeden öğrendiğim bu tarifi yapayım dedim.
Çok ama çok basit.
patatesleri kesip tuz ve baharatla karıştırıp tepsiye atıp fırına.
Ben çok kuşkulandım gerçi.
Ulan ya pişmezse,neyle pişecek,bari yağını çok koyayım vs.
Halbuki hiç gerek yokmuş o kadar yağa.
Güzel bir kahvaltı aparatifi bence.
Kızartmayla uğraşana kadar.
Hem de sağlıklı işte.

Hiç yorum yok: