2 Şubat 2009 Pazartesi

OCAK AYI GEÇTİ AMA..

Ocak ayı da geçti.
2009 hızlı mı geçecek ne?
Ben 2008 kasımdan bu tarafa ayların inanılmaz hızlı geçtiğine inanıyorum.
Hayırdır inş.
Ya da bana öyle geliyor.
Netekim zaman kavramı izafidir diyorlar ya hani.
Hafta başı kocayla hadi bismillah diyoruz,bir bakıyorum pazar günü yeni haftaya ütü yapıyorum :)
Geçen hafta karışık geçti.
Patronumla ileri geri yaptık :)
Tartıştık.
Bütün gün düşündükten sonra akşam:
Ben çıkıyorum eyvallah dedim.
O da izin vermiyorum dedi :)
Sonuç,durmak yok yola devam :)
Çok enteresan bir gündü.
Hoşuma giden tarafları;
1-) kocamın herşeye rağmen yanımda olması
2-) borçlarım da olsa çıkıp gidebilecek cesaretimin olması hoşuma gitti.
Her şerde bir hayır varmış,bu tartışma da güzel şeylere vesile oldu.
Bir nevi yeni bir iş anlaşması oldu.
Herkes eteğindeki taşı döktü.Memnuniyetler tekrarlandı.
***
Gelelim öteki olaya.
Eniştem için kötü bir olay oldu.
İşten çıkarıldı.İnanılmaz birşey.Şok olduk.
Çünkü; işyeri bildik bir firma ve gazetelerde reklamlarla şöyle büyükdük böyle kar topladık vs osuruk atıyordu.
Sebep?Global kriz.Hadi yaa.
Neyse bugün güzel bir haber geldi.
Bir ay daha devam kararı.
İnş buda bir hayra vesiledir.
Kendimden beklerdim ama eniştenin işi okadar çantada keklikti.
Şokda ondan zaten.
***
Kriz ne kötü bir psikoloji.
İleriye dönük ne varsa piç ediyor.
Ne hayal kurma hevesi kalıyor insanda ne de umut.
Ama diyorum dünya gidiyor bir yöne.
Ve vadesi bitmedikçe dünyanın,yeise yer yok.
İnancımız var vesselam.

Hiç yorum yok: