28 Şubat 2009 Cumartesi

12 /A TOPLANIYOR

Bugün yine liseden arkadaşlar toplanıyor.
daha doğrusu 12/a sınıfı olarak müsait olan herkes,daveti yapan eve toplaşıcaz :)
Ama bazen inanılmaz karmaşa oluyor.
Gürültü,zırıltı.
E malum yaş ortalaması 28.Haliyle çoluk çocuk da var.
Bekarlar evliler anneler.
Herkes yanındakiyle muhabbet kuruyor haliyle kalabalık kadın toplantılarında olduğu gibi.
Ki ben ona uyuz olurum.
Mutfağa tiryakiler doluşur :)
Onu merak eden yeşilaycılar gelir.
Bir anda salon ve mutfak arası trafik başlar.
15-20 kişi olmuştu geçen ki gidişimde.
Hoş ben hepsine katılamadım.
Yemek açık büfe zaten.2 yemek takımı çıkmak zorunda.
Ben de alıcam kızları inş :)
Evim hiç okadar kalabalık misafir ağırlamadı ama.
Hevesliyim.
Üşenmezsem bugün de gitmek istiyorum.
Ordan annemlere.
Fotoğraf makinemi unuttum.
Aslında alsam mı bir yolunu bulup ?

Hiç yorum yok: