24 Aralık 2008 Çarşamba

VALLAHİ DE ERMENİ DEĞİLİM :)

Evet Gül şecereyi yayınlattı.
Birde göstermelik bir tazminat davası.
Tamam.Yırttı :)
Canan yaratığı hala bastırıyor.
O değilde ermeni vatandaşlar ne diyor acaba?:)
Ulan ermeni olsan ne olur ki demiyorlar mı acaba.
Düşünün almanya da bir almana "sen aslında türksün,anneannenin soyunu araştırırsan teee çemizkezek köyüne gider" denmesini:)
Ozaman demezmi bizimki " ee türk olsan ne olur ki"
İşte empati böyle güzel bir şey.
Zaten sevmediğimiz biri ya ermeni,ya sabetaydır yada yahudidir :)
tamam müslümanım,şöyle vatanseverim diyen adamın birden mason olması tabi ki kızılacak bir şey.Mason ve yahudilerin akıllarındakiler belli olduğu için korkarsın.
Ama soydan kaynaklanan bir saldırı açıkcası biraz acımasız geliyor bana.
Kimse türklüğü özel çabalarla,uğraşlarla kazanmadı ki.
Bu topraklarda doğduk,soyumuz buralarda yaşadı,bu kadar.
Öteki ne kadar bilmem ne ise sende o kadar bilmem nesin.
Yani moskovadaki yaşıtımla aramdaki soy farklılığı tamamen allahın bir hikmeti.
Ben 27 yaşında bir leh,rus,arap da olabilirdim.
Türk olmam benim SEÇTİĞİM bir durum DEĞİL.
Güzellik gibi.Boy gibi
Elinde miydi güzel doğman.
Ben bu boyu kendim uzatmadım.Allah 170 cm nasip etti :)
Hakeza türk olmam da tamamen allahın bir hikmeti.
Bana göre lütüf olabilir,vatanımı sevdiğim için.
Ama hakaret edilecek bir durum değil.
Ermenilik de öyle.
Vaktinde ataların kötü işler karıştırmış olabilirler,ama bu seni bağlamaz,ONAYLAMADIĞIN SURETTE.
O yüzden zaten islam da ümmet kavramı vardır.Vatan kutsaldır tamam ama öncelik din kardeşliğidir.
Nasıl osmanlı da teba kavramı gibi.Her ırk,osmanlı topraklarında yaşıyorsa , osmanlı tebası idi.
Bitti.Nokta.
Benim dedemin tee dedesinin bilmem neyi ermeni ise ben zehralığımdan ne kaybederim?
Yarın gene bu işe gelcem,gene sabah namazını kaçırıcam gene tıka basa yiycem :))
İçten içe bu vatanı böleyim,dur komşumu keseyim,zarar vereyim bu ülkenin malına demiyorsa bu adamlar ne diye kaşıyorsun ki?
Sen çok mu matahsın.
Bu ülkenin insanı kadar, bu ülkeye zarar veren kim var?
Terbiyesiz enteller gibi soyumu küçümsemiyorum ama yüceltmiyorum da.
Olduğu gibi kabul ediyorum.
Türk-alman maçında nasıl alamancıların roportajlarında burnumun direği sızladı ise ülkelerinden kovulan bütün milletlerin dertleri benim burnumu sızlatır.Hala bosna haberlerine bakamam içim parçalanır.
Bu kadar.
Çünkü İNSANIM.
MERHAMETLİYİM.
Herkese de tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok: