20 Aralık 2008 Cumartesi

20LİK DİŞİM

Yazdan bu tarafa 20lik dişimle uğraşıyorum.
Ara ara kendini hatırlatıyordu.
Devlet hastanesine gitmiştim.Ama kendilerinin bu işlemi yapamayacaklarını ama gelmişken dişlerimi temizleyebileceklerini söylediler :)
Yıllık iznimde ümraniyedeki çoğu hastaneye gösterdim.
Hepsi kaçarı yok bu cerrahi müdahele ile alınacak dediler.
Fiyatlar 250-400 arası.
Bende biraz düşündüm,düne kadar yani :)
Dün sabah kahvaltımı yaptıktan sonra zonklamaya başladı ve hiç gitmedi.
Taki şişene kadar.
Çok enteresan şişince o zonklama birden bıçak gibi kesildi.
Tabii hemen koştum doktora :)
Hadi dedim alalım dişi :))
Haliyle, şişirmeden gelecektin dedi doktor :)
Röntgen,antibiyotik tedavisi başladı.
Haftaya cuma saat 3 te aldırıcaz inş kendilerini.
Röntgende bir müjde daha aldım.
Soldaki de yolda.Yalnız onun gelişi kötü :(
Yan yan geliyor namussuz :)
Onu da bahara artık kısmetse.
Dün ödeme günümüz olduğu için hemen gidemedim doktora.
Banka işlemlerim vardı.
Birinin yanlış olduğunu bu sabah patrondan öğredim.
Teb e yapılan eft garanti hesap numarasıyla gitmiş :)
Dedim gene iyi kurtulmuşuz ,o ağrıyla hesapları çökertmemişim allahtan :))
Böyle işte.
Sağlık sağlık sağlık.

Hiç yorum yok: