13 Aralık 2008 Cumartesi

DÜZENE DEVAM

Bayramda aileler ziyaret edildi.
Sohbetler yapıldı.
3.ve 4. gün evde oturuldu.
3.gün kendimi eve verdim.Koca da yoktu.
Baştan aşağıya evimi sildim süpürdüm.
Evler temizlenip düzenlendiği zaman çok güzel görünürler gözüme.
Misafirin gelmesine yakın evime şöyle bir bakarım ve gülerim :)
Ne güzel oldun sen diye :)
Psikolojik olarak da temiz olduğunu hissetmek çok ayrı bir duygu.
Oturduğun kanepenin altını görmesende nasıl olduğunu hissetmek bilinen bir duygu :)
Tül perde olayını da her akşam tek tek atıyoruz makineye.
Kayınvalidemler gelecek onlara hazırlık bir nevi.
Zaten vakitleri de gelmişti.
Çalışırken ihmal ediyorsun bazı şeyleri.
İştah olmuyor,çok güzel bir evde otursan dahi.
Aslında hergün kendini zorlamadan bir odayı ya da bir yeri temizlesen iş yükü de azalır.
Misafir geldiği gün yorgunluk yaşamazsın ve evin her an herşeye hazır olur :)
Tabi yazması kolay yapması kadınına kalmış.
***
Bayramda annemlerde kuzenlerle sohbet ettik.
İlk defa bir bayram sohbetinden bu kadar zevk aldım :)
Konu siyaset,kriz vs idi.
Ve en önemlisi iki tarafta aynı taraftan olunca allaaaaah :)
Körler sağırlar birbirini ağırlar.
Ama o kadar güzel geldiki bana.
İşte doğalgaza zam yapıldı diyorsun hepsi bir ağızdan :
- e anam kaç yıldır yapılmıyor,onlarda parayla alıyorlar.
- kömürü ihtiyacı olana verecekler tabii
v.s.
Anladım ki bu parti çok ama çok seviliyor.
İnsan olarak seviliyor tayyip.
Başka açıklamasını bulamadım.
Ve çok sevindim.
****
Koca tarafında da cümbüş vardı.
Çocuklar,misafirler.
Güzel çocuklar gördüm bu bayram.
Birden heveslendim :)
***
Güzel geçti netekim bayram.
Bundan sonraki tatilim ramazan bayramı olacak :)
Arada yıllık iznimden kalan 1 haftayı kullanırsak o da var bakalım.

Hiç yorum yok: