20 Aralık 2008 Cumartesi

KAYINVALİDEMİN MENÜSÜ

Kayınvalimler misafirimiz.
Gelince sağolsun hemen işe koyulur.
Menüsü geçen yılla aynı.İlk gün tarhana çorbası,etli yaprak sarma.
Bu sene kadayıfta yapıp getirmiş.2 kazan yaptı yemeklerden.Bol bol yedik.
tarhana çorbası.Kurusu cipce benziyor.resmini çekmeyi unuttum.

Etli yaprak sarma.Oğluşunun favorisi :)

köy kadayıfı.Şerbetli şerbetli güzeldi.Yemekten sonra atıyoruz 1 porsiyon ağzımıza.
Çayla da tavuk göğsünü.Onu ben yaptım :))
***
Kayınvalidem allah razı olsun her geldiğinde benim evi adam ediyor.
Bu sene yorgan yastık olayına girdi.
Süs yorganı bozdu,4 tane yün yastık yaptı.
Silikon yastıkları boşaltıp köşemin kırlentlerine doldurdu.İçlerini mobilyacılar kırpık süngerle doldurmuşlar.
Valla ne diyeyim çok hoşuma gitti.
Eve gidince de herşey hazır.
Yani yaptığı işten eser kalmamış.
Zaten titizdir kayınvalidem.
Yani öyle iş yaparken batırmıyor.
Bana da teşekkür etmek düşüyor sadece :))
Bu sabah da kahvaltı hazırlamıştı.
Köyden bal,peynir.Yanında kaymak.yumurta da haşlanmış.
Tabi biz eşşekler uykudan uyanıpta adam gibi yiyemedik.
Atıştırıp geldim.
Bugünde annemlere gidicez ziyarete.
İnş güzel geçer.

Hiç yorum yok: