31 Aralık 2008 Çarşamba

EY 2009 SENESİ,BERİ BAK BAKEM :))

Bu seneki son yazım olacak.
Yarın 2009 etiketi altında toplanacak bütün yazılar.
Çok enteresan yeni yıl mefhumu.
önceki gün cem yılmaz ın 2000 milenyum cd sini izlemiştim.O yüzden biraz komik geliyor bu akşam.
Bugün ile yarını birbirinden ayıran farklar yaratmak gerek bu gece.
Demin kocaya msj attım bu akşam değişik birşeyler yapalım diye.
Konuştuk ne yapalım?
Onu yapalım,cık,şunu yapalım,cık,eee o zaman evde kuruyemiş,portakal,elma :)
Ailelere gitsek yorulduğumla kalıcam.Hem bana yarın işbaşı.
Bazen çok kısır yaşadığımı hissediyorum.
Sakinlik tamam güzel de çok mu sakin geçiyor acaba günler?
Aktivite olayını zaten neredeyse bitirdik.
Evde film seanslarımızda olmasa ne olurdu bilmiyorum.
Ama istanbul da da gezmediğimiz yer kalmadı ki.
***
Ey 2009 !
Senden bir b.k istemiyorum :)
Dünya barışı desen,Gazze de ölü sayısı 400 e yaklaşıyor.
İsrail duman olmadan,dünya barışı eşşek osuruğu :(
Ülkem adına da birşey istemiyorum.
Seçtiğimiz adamlara ne yaptırıyorsun ki ne isteyeyim.
Zorla kriz çıkartmaktan başka bir nane yediğiniz yok.
***
Geçen yılbaşlarını düşünüyorum.Hatırda kalan bir yılbaşım bile yok :))
Haa hatırladığım bir yılbaşı vaaar.
Millet tv izlerken ben arka odada kurandan bir süre ezberliyordum,çünkü takdiri kaçırma ihtimalim vardı.
Ne hatıraymış bee ! :)
***
Bu arada bu yıl işyerleri eşantiyon olayını tamamen unuttular.
Yeni ajandayı zorla buldum da 2009 notlarını yazdım.
Ne takvim ne ajanda ne kalem.
Kriz desen değil,bunlar ne masraf olacak ki?
Burda ki 5.ajanda.4 ajanda eskitmişim.Hiçbirini atmam,saklarım.
Yazım bile değişmiş hep.
Notlarım daha kısa ve daha pratikler.
Neyse.
***
Bu sene daha çok çalışcam ve daha realist olcam.
Duygusallığa yer yok 2009 da.
Listemdekileri teker teker yapıcam.
Günlerimi daha dolu geçircem ve kendimden,sevdiklerimden başka da kimseyi düşünmiycem.
Kimsenin beni üzmesine izin vermiycem,en yakınlarımın bile.
Zehra yı sevindircem bu sene hep.
Ama tabii ilk önce,şu dişimdeki ameliyat iplerininden kurtulayım:))
Bak daha neler yapıcam İNŞALLAH :)))
2009 !! beri bak bakem.
Bu sene varya .......

Hiç yorum yok: