15 Aralık 2008 Pazartesi

ÇOK ŞÜKÜR MESAİ BAŞLADI

Mesai başladı evet ama güzel tarafı ,herkese :)
Kös kös oturmak pcnin başında ve bilmek senden başka kimsenin oturmadığını tatil zamanı, çok sıkıcı bir duygu.
Ki ben çalışma hayatını,çalışmayı seviyorum.
Evde olmayı istiyorum bazen ama 2 günü geçen tatillerde büromu,ajandamı özlüyorum :)
Deli miyim ne fışkı :)))
Evet bugün bütün türkiye iş başında ohhh :)
Telefonu açtığımda karşımdakinin de harala gürele çalıştığını bilmek beni memnun ediyor.
Sadistlik değil vallahi.
Tatilde gazeteler de internet de ölü gibi.
Yaşayan bir ülke oluyor mesai başında.
Ya da benim tuhaflıklarım ,bilemeyeceğim.
Pazar günü kocayla 2 gazeteyi hatmettikten sonra ne yapalım diye evi fırlarken onun aklına carrefoursa ya gitmek geldi.
Yürüyüş vs.
Bende olur dedim ve camlarıma gözüm ilişti :)
Hava da o kadar güzel ki.
Dur dedim ben şu camı sileyim.
Şunu silerken,amaaan bu odayı sileyim,odayı sildikten sonra zaten kaç odam var hepsini sileyim derkeeeen camlar silinmiş oldu :))
Mutfak dolaplarım silinecekti onlara da el attım derken buzdolabı,ütü vs.
Gün bitti.
Akşam çayımızı içerken üstümden bütün yapılması gereken işlerin yükü kalkmıştı ama yine birşeyler vardı omzumda.
Aylardır elimde eskiyen kitabım.
Ona da sardırdım.
Çok az kaldı nişanyan nın kitabı.
O değil bu hafta aöf kitaplarımı alıcam ve hiç birşeye vaktim kalmayacak.
O yüzden kitabı bitirmem gerek.
Dolu dolu bir hafta sonuydu bence.
Evin kadını olarak tabii.Özgür kadın olarak değil :))
Zaten özgür kadın olarak her hafta sürtmek pek akıl karı değil çünkü o zamanda evini bok götüren özgür pasaklı karı oluyorsun :)))
Şaka bir yana dün düşündüm camı silerken.
Her hafta bir gün, akşam evi silip süpürsem,ayda bir cam silsem bir cmt öğleden sonrası valla iş kalmaz.
Plan program kardeşim başka da bir şey değil.

Hiç yorum yok: