22 Aralık 2008 Pazartesi

HAVALARA TAKMAYACAKSIN

İnsan mutluysa havalar nasıl olursa olsun sizin havanız hiç bozulmuyor.
Kendinizi yalnız ve mutsuz hissetmiyorsanız ,isli puslu hava bile insana sakin,güzel geliyor.
Türkan şoray ın tarık akan la baraj diye bir filmi vardı.
Türkan sermaye :) mektup arkadaşı oluyor bir adamla.
Adamın sözleri beni çok etkilemişti.
Yaşlı bir aktör tanımıyorum.
Babama benziyordu :))
Neyse dağıtmıyayım.
Türkan genelevden mektubuna cevap yazıpta,samimi olmaya başlayınca adam çarşıda gezip içten konuşuyor.-iç sesleri çok severim-
"güneş bir başka doğarmış,hava bir başka güzelmiş,yaşamak ne kadar tatlıymış ..." gibi laflardı.
O zaman tabi kırığımız falan hiç yok,olmadıda zaten :(
Ayy demiştim içimden ne de güzel anlatıyor.
Taki kocayla bende aynı duyguları yaşayınca anlamıştım.
Karı kışı hiç sevmem.Yağmurlu havada evde uyumayı ve tıkınmayı severdim.
Ama iş kocayla pazar günleri sürtmek olunca o kar kış ,yağmur ne kadar güzel gelirdi.
İsli puslu havalarda hep aklınızda sevdiğiniz biri olduğundan hiçde karamsar olmazsınız.Onunla yaşayacağınız hayatı düşünürsünüz.
Şimdi bu havada evimizde olsak şunu bunu yapardık vs diye düşündüğünüzden o hava bile sizi mutlu eder.
İzafiyet terorisi gibi işte.
Zaman değil ne yaptığın.Hava değil o anda ne kadar mutlu olduğun.
Bugün aslında özür dileyen vatandaşlarımız ile canan arıtman yaratığını yazacaktım.Herzamanki gibi havadan girip bu konuya geçiş yapacakken laf uzadı ve bitti :)

Hiç yorum yok: