18 Aralık 2008 Perşembe

KRİZ VAR MI YOK MU ?

Sabah sabah tarafta neşe düzel in ekonomi profu ile yaptığı röportajı okudum.
Moralim bozuldu yav.
Kriz var,yeldire yeldire geliyor diyor adam.
Kamu (savunma) harcamalarını kıs,ekonomini büyült,işsizlik kendiliğinden çözülür diye buyurmuş.
Koskoca prof vardır bir bildiği.
Lakin ne olacak kimse kestiremiyor.
İşsizlik hep vardı.
Geçenlerde bir arkadaşımla konuştum.İş arıyordu.Kesinlikle kriz var.
İlan sayısı düştü,başvuran sayısı arttı diyor.
Kendi gözlemi böyle.
Konuşunca insan üzülüyor tabii.
Birde ben acayip kasarım bu durumlarda.
Özel sektörde çalışıyorum netekim.
Hoş bizde durum nasıl önce dimi :)
Ama bizim firma da öyle ters ki :)
Bu aralar yeni yeni duruldu.
Birde her kış zaten böyle durulurduk biz.
Yani henüz kestiremediim.
Her çek yazışımda diyorum "demek ki geleceğe güveniliyor ki bu çek yazılıyor"
Aksi zaten mümkün değil.
Allah göstermesin olası bir krizde insanlar ne olur?
Herkesin kredisi ya da kredi kartı borcu var.
İyi kötü idare ediyor.
Profa soruyor neşe düzel:kaos olur mu?
-türkiye de kaos olmaz diyor.
Hani arjantin gibi yağmalama vs.Valla ben pek emin değilim.Anasını babasını kesen adam,yaşlı teyzelere tecavüz edenler niye yağmalamasın ki!
Ahlaken çok mu muhteşem bir toplumuz ?
Tabi allah muhafaza.
Şimdi iktidar olanda zorda.
Seçimlerde bence muhalefet,iktidar olmamak için yarışacak.
Vaziyet gitgide zorlaşıyorsa - ki herkes bangır bangır bağırıyor- niye iktidar olsun ki adam ?
Dimi?
Neyse.
Her şerde bir hayır vardır.
****
Dün kayınvalidemler geldi.
Yaklaşık bir hafta misafirimizler.
Eve birileri gelince mutlu oluyorum.
Sohbeti zaten çok severim.
Akşam eve gittiğimde,evde birilerinin olması hoşuma gidiyor.
İnş güzel bir hafta geçiririz.
Krizsiz :))

Hiç yorum yok: