8 Nisan 2009 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK

Dün sınav cevaplarımı karşılaştırıp alacağım puanları hesapladım.
İki tanesi 60 küsürlü.Diğerleri 80.
İki gündür işler berbat olmaısna karşın neşem yerindeydi.
Bugün anladım ki neşemin sebebi iyi geçtiğini tahmin ettiğim sınavlarmış.
90 lı puanlar bekliyordum.
Dün gece öğrenince o melankolik havaya büründüm tekrar.
***
Sıkılıyorum.
Havalar güzel olduğunda,oturamıyorum yerimde.
Akşam yemeği vs yapıp koltuğa oturduğumda saat 9 a çeyrek vardı.
Günler,geceler inanılmaz hızlı geçiyor ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor açıkçası.
Elllerimden birşeyler kaçıyor hissi var.
Yapacağım çok şey varmış ve ben öylece günlerimi heba ediyormuşum gibi geliyor.
***
İşe gelirken bir afiş gördüm.Ümraniye kültür merkezinde keman dersleri başlamış.Ücretsiz hemde.
İçim cızz etti :((
Bu,her boka atlama huyum ne zaman geçecek acaba.
O değil yapmaya zaten vaktim yok bir de yapamamanın verdiği sıkıntı resmen yaşlandırıyor.
***
Cep telefonumu evde unuttum.
Birşeyler eksik gibi :))
Yav ne zaman organım oldu bu meret anlamadım ki.
***
Bu gece rüyamda oğlumu gördüm :))
Zayıf esmer kavruk birşeydi :))
O kadar acıyorum ki rüyamda ona :))
Bok yeşili giysileri vardı.
Aklıma geldikçe gülüyorum :)))
***
ORTAYA KARIŞIK BENİM BU HALİM ....

Hiç yorum yok: