9 Nisan 2009 Perşembe

HASTAHANE

Aşçımız rahatsızlanınca hemen buradaki ümraniye devlet hastanesine gittik.
Acile bir şekilde kendimizi attık.
Bizimkinin tanıdığı çok olduğundan hemen sırasız muayene oluverdik.
Doktorlar acemiler.Ne deniyor bilmiyorum ama güzel ilgilendiler.
Bütün tetkikler yapıldı ve yarım saat içinde doktorun ekranına düştüler :)
Baktı hanım doktor "hımm bir de akciğer filmi çekelim yaa "dedi.
Kayıt,röntgen ve cevabı tam 15 dk sürdü.
İnanılmaz şekilde hızlı aktı olaylar.
Şimdi düşündüm acaba ben olayın sadece refekat bölümünde olduğumdan mı bu kadar güzel akıyor olaylar yoksa süreç hızlandırıldı mı hastanelerde?
Bütün mesele ilk muayene sırasını beklemek.
Ondan sonrası müthiş hızlı.
Doktorların ne yaptığını tahmin ediyorsunuz.
Hatta doktor kapalı bir kadındı.
Tansiyon aletinde hemşireyi kafaladık ve benim tansiyonu da ölçtürdük.
13/4 :) şaka gibi.
Dün hayvan gibi 3 bardak tuzlu ayran içmiştim biraz ayarım kaçınca.
Sordum ne iş benim bu tansiyon.
Doktorlar,yüksek tansiyondan o kadar çekiyorlarki,düşük tansiyonu kimse adam yerine koymuyor:))
Dedim 13/4 düşük?
-Ya önemli değil o.
-Yükseltmem için tuzlu ayran dışında ne yapmam lazım?
-Hiç birşey.kendini kontrol et.Öyle bardak bardak içme.Böbreklerine yazık.
-......
Velhasılı kelam yine turp gibi olduğum tescillendi :)
Birde vücuduma dinletebilsem :(((
Nisan ayına refakatçi olarak girdim inş sonu hayırlı gelir.
***
Bu arada yarın arkadaşımın kına gecesi var.pazar da düğünü.
çeyrek de olmuş 80 küsür iyimi :((
Canım da oynamak istiyordu valla.
İyi denk geldi.
Tadını çıkarıcam.Kurtlarımı dökecem inş.

Hiç yorum yok: