24 Nisan 2009 Cuma

MERAKLISINA ÜSKÜDAR

Başlangıç; hocanın öğrencisinin ney üflemesiyle başladı.genç erkeklerin din esintili enstrümanlar çalması beni çok etkiliyor,seviniyorum.

haluk hoca ve Nezih uzel sohbeti başladı.
Yalnız tam bir sohbet havası.bir konuya daldılar ve tam bir saat o konuya gitti.konu ise şeker :))
şurdaki şekerci,akide şekerinin kısaca tarihi ...

Ben pek umduğumu bulamadım.üsküdara dair daha çok anı,hikaye,tarih bekledim.ama üsküdarlı iki bestekara daldılar ve en son kani karaca-mevlitler-ile bitti sohbet.
işin komik tarafı ben ne ilahi severim ne de mevlit.
Dinlemeyi tabi :)
Biterken nezih hoca kaside okudu.Gençlerde eşlik etti yanında.
Canlı dinlemek hoştu.
saat ona doğru bitti.

meraklisinaistanbul@gmail.com a mail atıp haluk hocayla temasa geçiyorsunuz.Bir form gönderiyor dolduruyorsunuz.Geziler,sohbetler mailinize geliyor.
Sizde "ulan istanbulda oturuyorum bir naneden haberim yok" demiyorsunuz :))
çıkışta sergi vardı.gezdik biraz.
250 TL ye güzel eserler vardı.
Baktıııııık ve geldik :))

Hiç yorum yok: