10 Nisan 2009 Cuma

BEN NE GİYCEM YAAA

sabahtan beri ne giyeyim diye düşünmekten canım çıktı :)
Hava serin hele de çamlıca,akşam vakti estikçe esecek.
Ben zaten nane mollayım.Geçmedi hastalık tam.
E yeni aldığım 10 cm topuklu ayakkabıyı koca olmadan giyeceğim çok ama çok müsait bir yer.
Üstüne üstlük dün bütün gece ayağımdan çıkarmadım,oynarken eziyet çekmeyeyim diye :)
Neyse.
Son dakika neye karar verirsem o olacak.
Düşündüğüm kıyafetler biraz ince.Üstümdekiler ise uzun bot ve kışlık kazak.
Şimdi bizim karılar meraklıdır ilk güneşte soyunmaya.
Ben botlarla oynarken yanımda açık ayakkabılı olunca çok tezat olacak :)
E bide kına gecesi biraz daha naif giyecek ister.
off off.
Hep bu yüzden hiç bir zaman şık olmadım,olamadım.
sıkıntıdan.düşünme sıkıntısından.
Birde bir şeyi değiştirince çorabından eşarbına kadar herşey değişeceğinden ben resmen yoruluyorum.
O yüzden giyim kuşamım hiç istediğim ,arzu ettiğim gibi değil.
Ama yakındır 30 olmadan kavrayacağım bu işi.
Zaten tutturdum bir zayıflamadan giymiycem teranesi.
Ulan sen al giy.Baktın zayıfladın daraltırsın.
Zaten sen zayıflayana kadaaaar o elbise eskir :))
vakit daraldıkça karar verme aşamam daha hızlı işliyor.
Neyse önemli olan eğlenmek.
İstersen don gömlek git :)

Hiç yorum yok: