1 Nisan 2009 Çarşamba

SÜDÜKLÜ HATÇA

Pazartesiden beri zeynep kamil hastanesindeyiz.
Annem ameliyat oldu.
Ben gececi,ablam gündüzcü.
İdrar yollarından.kadın doğum ünitesinde.Aynı serviste onkoloji de vardı.
Odalarında 3 tane kanserli kadın bulunyordu bu yüzden.
hayatımda ilk defa refakatçi kaldım.
İnanılmaz acemiydim.
Geldiğim gün masanın üzerindeki vazoyu devirdim suyuyla birlikte.
Bazı istenilen şeyleri oradaki büfeden alıp kazıklandık :(
Acemilik ne kötü.
Kaşarlar ,ısıtıcılarıyla gelmişler.
Çaylar nescafeler,battaniye vs.
Tecrübe ne güzel şey.
Geceleri boş yatak bulup sıvıştık.
Gece kanser hastaları çok efkarlı oluyorlar,ağlıyorlar.
Duyunca zaten uymu muyku kalmıyor insanda.
Hem üzüldüm hem halime şükrettim.
Ne insanlar ne aileler ne hastalıklar var.
Bugün itibariyle annemi eve getirdik.
Annem bütün kadınlara köylerindeki "südüklü hatça"yı anlatıp güldürdü.
Halbuki hepsi birer südüklü hatçaydı :))

Hiç yorum yok: