5 Haziran 2008 Perşembe

KARİYER SAHİBİ KADINLAR !

Bugün bankadan 2 bayan geldi.
Biri şube müdürü diğeride onun yerine geçmeye kararlı bir başka iş arkadaşı.
Malum işler kötü ya - daha doğrusu işler iyi para yok - krediye boğmaya geldiler bizi.
Daha büroya gelmeden gürültüleri başladı.
Habire cepten arıyorlar 5 dk ordayız,10 dk ya ordayız.
Ya gel işte kaçmıyoruz diyemiyorum tabii :)
Neyse hannnfendiler teşrif ettiler.
Ama nasıl bir gürültü.
"Aaaa necati bey nasılsınııııııııııız?ah hah haaa:)
Ay teşekkür ederiz sağolun ah hah haaa"
Boyuna böyle :))
Fingir fingirler :)
Zaten kendini fikirleriyle ifade edemeyen,DİNLETEMEYEN kadınların bağırarak kendilerini dinlettikleri tezini savunuyorum.
Ve kimse de bu tezimi çürütemez.
Arkadaş topluluğunda bile bazıları birisi söz almış konuşurken bağırarak,lafını keserek atlıyor orta yere.
Güya lafı aldı devam ettirecek.
Bağırdığı için zaten sussun diye dinleniyor millet.
Neyse gelelim bankacı kadınlara.
Ben bu kategoriye köpek balığı kadınlar diyorum.
Teşbih tam yerinde.
Bir kere çok şıklar.
Makyaj,kıyafet ,boy pos,fön yerinde.
Hiç kısa boylu kadın bankacı görmedim.
Bağırarak konuşuyorlar.Hani özgüvenim yerinde hesabı :)
İnsanı bezdirecek kadar ısrarcılar.
"Aaaaa ne olur kredi kullanın hatırım içiiiiin"
Ne hatırı varsa.
O hatırı masraf kesmeye gelince hiç görmüyorum :)
Gözüne kestirdikleri patronu dinliyorlar sadece.
Ona prim veriyorlar.
Ortakmış başka biriymiş yok!
Ben genelde köşede direk hastalıklı huyum gözlemimi yaparken-ortamı keserken yani-sanki onlar ve patron başka bir dünyadalar.
İşleri düşerse şirket evrakları gibi "ayyy canım zahmet olacak"
Ama içinden diyorki "sen ne zamandan beri burdaydın":)
Hemencecikte samimi olurlar.Canım cicim hayatım.
Erkek bankacılar daha bir insani sanki.
Alem bu kariyer kadınları :)
****
Dün tam yolda karşıdan karşıya geçicem.
Arabanın biri sağa dönmeye çalışıyor yol boş.
Geçtik milletle birlikte.
Tam kaldırıma adım atıcam.
Zaaaart diye öfkeli bir korna.
O kadar sinir oldum ki.
Bir baktım kapalı bir kadın sürücü.
Kendini bir bok zanneden.
Hani kaçılın BEN geliyorum.
gerçi baktım tip tip,durdum arabanın önünde uzunca.
O kornayı bir yerine sokarım dercesine.
Ne oluyorsa anlamıyorum bu kadınları.
Ne acaba gözlerini bürüyen.
Üzüldüğüm insanlar çok konuştular arkasından tabii o basıp gaza gitmişti.
Nesi tatmin oldu acaba ????

Hiç yorum yok: