19 Haziran 2008 Perşembe

BENİ BU HAVALAR MAHVETTİ

Havaların maşallahı var.
İlk kavurmaya başladığında yamulup acile kaldırılmıştım :)
Tansiyon çok düşmüştü.
İşin kötü tarafı ben terlediğimi farketmiyorum.
Hani öyle şarıl şarıl terleyince bilir insan.
Benimki sinci anacım.
Farketmeden su kaybediyorum.
Zaten o günden sonra da içtiğim su 3 lt nin altına düşmüyor.
Tabi en zorlandığım mevzuu abdest.
Ben imam hatipte sabah aldığım abdestle eve gelip karga tulumba akşamı da! kıldığımdan,
alışkanlık tek abdestle,işyerinde hepsini halledeyim diyorum.
Ama tabi ayaklı damacana olduğum günden bu tarafa namazlardan biri itlaf oluyor :)
Öyle ki patron bir şey anlatmaya başlayınca,benimki sıkıştırırsa müsade isteyip koşa koşa wc ye :))
Niye ???
E sen 7 yıl boyunca 12 saat tutarsan abdesti,27 yaşında çişinin aklına gelmesi yeterli :)))
Velhasılı kelam bol bol sıvı değil SU İÇİN SU.
***
Havalardan bahsedince aklıma hep sıcak ya da soğuk havaya küfür eden insanlar geliyor.
Sonuçta mevsim olaylarında sorumlu olan 4 melekten biri.Mikail (a.s.) yanlış hatırlamıyorsam.
Yani Allah ın emrini yerine getiriyor o melek.
Küfür edildiğinde ki tehlikeyi kimse aklına getirmiyor.
Azraile niçin can aldın diye küfür edilir mi?
Onun gibi bir şey.
Allah muhafaza.
Din konusunda biraz daha hassas olmak lazım.
En azından dilimize dikkat edersek yanlışlıkla küfre girmiş olmayız.
***
Bu arada dün aşçımızı acile kaldırdık.
Taşı oynamış sanırım.
Günün insana ne getireceği belli değil.
Sabah laylaylom evden çıkıp,öğlen yamulabilme ihtimali.
Acilde bir kaç kötü ve komik olaya rastgeldim.
Aklıma muzırlıkda gelmiyor değil :)
Bir taktik ve strateji daha zehra kardeşinizden :
Aman diyeyim,atlete kilota,kıla tüye,dona tumana dikkat :))))
Hakikaten acilde adamın gözünün yaşına bakmıyorlar :))))
Her daim temiz her daim titiz ve her daim hazırlıklı olmak.
Neye?
Ölüme ve soyunmaya :)))
Yaaa....



Hiç yorum yok: