26 Haziran 2008 Perşembe

CUMHURBAŞKANIM SEN BİR DAHA MAÇLARA GİTME :(

Ah o zıplayan Gül olacaktı Güüüül.
Uğursuz karı.
Dün akşam o kadar üzüldüm ki.
Aklıma sadece Almanya'daki Türkler geldi.
Ne kadar bozuldular bu sabah o ülkede.
Patronları diyormuşki "perşembe sabahı beni tebrik edeceksin"
Gurbetçimiz yalvarıyordu " ne olur yenelim onları"
Son düdükte aklıma bu kız geldi.
Gerçekten üzüldüm.geçmiş olsun.
Hemen eski havaya.eski kavgalara döndük.
Hani derler ya futbol afyondur.
Ama ne güzeldi bu birkaç hafta.
Ülke gündemi tıkırımızda değildi.
Hayatımda herhalde sayılıdır uzatmalarda attığımız gollerdeki sevinç çığlıklarım :))
Ben çığlık atarak hiç sevinmedim ya da çığlık attıracak bir sevincim olmadı :)
Neyse.
Milletime geçmiş olsun.
Galiptir bu yolda mağlup olan diye kendimizi avutalım.
Neticede yarı finalden elendik.
Kısmet 2 yıl sonraki dünya kupasına.
Ama şu almanları yenecektik beee.
Öteki maçlarda oynamadık maçı aldık.Bu maçta kıçımızı yırttık ama alamadık:)
Olsun.
Olsun.
Bu kadar sevinçte yeter.
Biz kanaatkar milletiz netekim.

Hiç yorum yok: