3 Haziran 2008 Salı

ARTIK ÖZGÜRÜM :)


Sınavlar bitti :)
Artık rahatım.
Misafirlerimi ağırlıycam.
Evimi köşe bucak temizliycem.
Kitap okumalarıma başlıycam.
Haftasonları rahaaat rahaaat kocayla gezip tozucaam.
Akşamları film kiralayıp gevşeye gevşeye izliyceeem.
Vs vs.
İnşallah Rabbim izin verirse tabii ki:)
Hazirana sportif başladık kocayla.
Allah şevkimizi kırmasın.
Akşam yürüyüşlerine başladık.
İlk deneme sürüşü dün akşamdı.
Yemeği yedik biraz bekleyip yallah :)
Hızlı ve tempolu yürüdük aşağı mahalleye indik geri çıktık ordan yan yollar.
Vee bir baktık 15 dk olmuş :(((
Daha var 45 dk.
Aya yürüyecek halimiz yok.
Kırdık rotayı kaymakamlığa.
Orda parkur var.Aletler var vs.
Sabahları zaten yaşlı teyzeleri,kocalarının ayakkabısı ve hırkalarıyla,ellerinde su şişesi ,işe giderken görürdüm ve içten içe sevinirdim.
O gittikleri mekana dün bizde teşrif ettik.
Dön baba dön saat geçmiyor.
Bacaklar hafiften titremeye başladı :)
Rüzgar esiyor arkadan arkadan :)
Ama en nihayet 60 dk yı tamamladık ve eve.
Alelacele banyo yapıp meyvemizi tıkanıp doğru yatağa.
Tabi ayaklarımızı kaldırıp zıbardık.
Sabah korktuğumuz gibi değildik.
En azından haziran ayını değerlendirsek kaba kilomuzu! atarız :)
Koca çok şevkli ama ben ona uymuyorum.
Hızlı giden hızlı gelir :)
Ben ağırdan ağırdan hevesleniyorum.
Ama şu bir gerçek.
İnsanın yanında kocası olupta yürüyüş planlaması gerçekten çok şevklendirici.
Allah razı olsun her konuda bana destek verir zaten.Yerkende verdi onları eritirkende veriyor :)
Hoş kendiside zaten kaç aydır var olan balkonunu yeni farkedip hırslandı :)
Tv yok,dizi yok,ders yok,tahliller iyi çıktı hastalık yok.
eee zehra neye saracak :)
Tabiki kiloya :)

Hiç yorum yok: