11 Haziran 2008 Çarşamba

ORDAN BURDAN

Bir haftadır AT gibi yürüyorum ama hala tonajımda bir değişiklik yok :(
Her seferinde olduğu gibi yine yanıldım.
Benim tek kurtuluşum yürüme diyordum.
Hani?
Hani?
Hoş son tansiyon vakasından sonra suya ve tuza saldırmış olduğumdan belki...
hani tuz vücutta suyu tutarya.
Hani belkim ondandır :)
Nerden baksan 3 lt EN AZ içtiğim su gün boyu.
Bunu ne zaman,hangi aralıkta boşaltıcamda tartı gerçeği sadece gerçeği gösterecek :))
Sabır sabır yaa sabır.
İyi oldu hayvan gibi yediklerime sayıyorum.
***
Sınavlar bitti ve ben hala dediklerime konsantre olamıyorum.
Yürüyüş beni bitiriyor.
Akşam 8 de yemek yiyip az dinlenip öyle veriyoruz kendimizi yürüyüşe.
Geliyoruz 9:30
Akşam namazı saat 10 gibi kılınıyor :)
Eğer banyoda varsa..
Bittim.
Yani o yapacağım hiçbirşeye vaktim ve de dermanım kalmıyor.
İşin tuhaf tarafı bu yürüyüşlere yaz boyu devam edersem ben hiç bir halt yapamıycam.
Ne anladım sınav stresimin bittiğini.
Zaten bu aralar nane ve limon kıvamındayım.
Neyse.
Her şerde vardır bir hayır.
Bakalım rüzgarlar ne yönden esecek,neleri getirip neleri götürecek.
İzle ve gör ve de dua et.

Hiç yorum yok: