27 Haziran 2008 Cuma

VAY ANASINI...AZME BAK!!



Doktorlara kızdı; Tıp Fakültesi birincisi oldu!
"İlaç tanıtım yaptığım sırada benden düdüklü tencere bile isteyen hekimlere rastladım ve hırs yapıp doktor oldum"AA
Zonguldak'ta, kimya bölümünden mezunolmasının ardından ilaç tanıtım elemanlığı (reprezant) yapan 31yaşındaki Cem Alkan, bazı hekimlerin kendisini odalarının kapısındabekletmeleri ve farklı isteklerde bulunmalarına kızarak çalışıpkazandığı tıp fakültesini birincilikle bitirdi.
Alkan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Konya Selçuk Üniversitesi kimyabölümünden 1998'de mezun olmasının ardından yaklaşık bir yıl öğretmenlikyaptığını söyledi.
Daha sonra bir ilaç firmasında çalışmaya başladığını belirten Alkan,ilaç tanıtım elemanlığı görevi süresince bazı doktorların farklıisteklerinden bunaldığını anlattı.
Her meslek grubunda olabileceği gibi tıp alanında da etik dışıdavranabilen insanlara rastlanabildiğini, bundan dolayı büyük üzüntüduyarak hekim olmaya karar verdiğini ifade eden Alkan, şöyle konuştu:
"Firmamızın ilacını reçeteye yazma karşılığında hisse isteyen, ceptelefonu ve bilgisayar talep eden doktorlar oldu. İ
laç tanıtım elemanlığım sırasında benden düdüklü tencere bile isteyen hekimlererastladığımdan buna kızdım ve hırs yapıp doktor oldum.
Üniversite mezunu bir genç olarak hekimlerle görüşmek için kapılarında saatlerce beklemek zoruma gidiyordu.
Kararımı verdim ve istifa ettim"Yeniden üniversite sınavına hazırlanarak doktor olmayı kendisine hedef seçtiğini belirten Alkan, 2002'de kazandığı Zonguldak KaraelmasÜniversitesi (ZKÜ) Tıp Fakültesinden, 24 öğrenci arasından birincilikle mezun olmayı başardı.
Alkan, "Fakülteyi birincilikle bitirmekten dolayı da çok gururluyum.
Şuanda, Tıpta Uzmanlık Sınavına hazırlanıyorum. Asla etik değerlerindentaviz vermeden görev yapacağım. Her hastayı kendi yakınım gibi görmekana prensibim olacak" diye konuştu.
***
HELAL OLSUN SANA.
ÇOK KISKANDIM SENİ :(

Hiç yorum yok: