21 Şubat 2008 Perşembe

KIŞ GÜNEŞİ

Bu sabah istanbullular güneşli bir güne uyandılar.
Yerde çamurlu,pis,siyah kar havada parlak güneş.
Ne muhteşem! bir kompozisyon :)
Bu blogu oluştururken aslında evde yaptığım,yaktığım tarifleri de yazmayı düşünmüştüm.
Ama tabi bende dijital fotograf makinesi olmadığından yayınlayamıyorum.
Bu bizim kocayla tıkınmadığımız anlamına gelmiyor tabi :)
Benim kg gene aldı başını gidiyor.ne gitmesi koşuyor koşuyor :)
Çatlamaya,patlamaya başladı vücudum gene :(
Tam yürüyüş yapayım diyorum kar herrrrr yeri kaplıyor :)
İnsan bu kadar talihsiz olur :)
Bu aralar kabak tatlısına sardık.
2 cumartesidir pazardan alıp yapıyoruz.Ama ne güzel nimet yaa .
Kocayla öyle nefsimize sahibiz ki tencerenin başında bekliyoruz :)
İki tatlıcı bu şartlarda yanyana gelmemeliydi.
Birde 2 hafta sonudur misafir furyam var ama bir türlü gelemiyorlar.
Bu hafta sonu cmt günü ablam arkadaşıyla,pazar da ünv den arkadaşlarım gelecekler.
Kısmetse tabi :)
Ben bu arada boyuna ders çalışıyorum.
Malum aöf bir tarafımda patladı :)
Akşam kocayla vergi hukuku çalışırken esnaf muaflığı vardır yoktur derken benim fırındaki börek karakız olmuş :)
Az kalsın börekten muaf oluyorduk yani :)
Görüldüğü üzere kabak tatlısı,börek kelimeleri geçiyor demek ki boş durmuyorum :)
Az kaldı az.Bu yazıları evimde yazıp,yaptığım ikramları resimleriyle saniyesinde bloguma koyucam.
İnşallah tabii.

Hiç yorum yok: