18 Şubat 2008 Pazartesi

KARLI HAFTA SONU


Evet karlı bir hafta sonu ama ne hafta sonu.
Cumartesi maide'nin doğum günü olduğu için,saat 1 den 3 e kadar hediye aradık ama önemli olan aradığımız zamanki hava şartları.
Hayır olay benim son dakikaya bırakmam herşeyi ve ablamın insanı sinir eden inadı.
Saat 3e kadar kocayla hediye aradık daha doğrusu bebek ayakkabısı satan mağaza aradık.
Yok yok yok.
İlk girdiğim yerden almayayım dedim hani kazık yemeyeyim.
Neyine senin uyanıklık bu karda hemde.Al,çık, defol git.
Yok ben arayacağım,beğeneceğim.
E tabi saat 3 oldu,kar tipiye dönüştürdü.G.ötümüz dondu,ıslandık,sinir harbi yaşadık.
Birde kar insanın gözüne gözüne yağdığı için-ki kocayla ben gözlüklüyüz yine gözümüzü kurtaramadık-yürümek,yön tayin etmek oldukça zor oldu.
Aaaa birde ikimizde de şemsiye :)))
Girdiğimiz dükkanlarda şemsiyeyi koyacak kova olmadığı için damlata damlata gezdik.
Mağaza personelini özel olarak yazıcam.Daha doğrusu alayını paspas edicem :)
Neyse benim gene gezinin orta yerinde şalterim attığı için eve gittik,hediye mediye almadan.
Açtım telefonu ablama.
"ben gelmiyorum başka zaman hediyemi gezerek alır sakin sakin gelirim.gelcez,nasıl gidicez bu karda,burası ümraniye gelemeyiz tekrar vs."
Tabi ablam çok üzüldü ve telefonu bir nevi yüzüme kapattı :(
Bende tabi oturduğum yerde kaldım b.k çuvalı gibi:)
Düşün taşın,empati yap,tabi bu arada kar inadına çıldırır gibi yağıyor.
Geçtim pencerenin önüne;benim kızımında 2. yaş günü olsa,dünden bu tarafa hazırlansam,kardeşlerim gelmese,karı bahane edip ne düşünürdüm acaba?
Tabii ki hepsini kardeşlikten men ederdim, bir torba dolusu küfürle:)
Vicdan azabıyla hemen kocayla hazırlandık,yolda İLK girdiğim yerden hediyemizi alıp,kar dansı yapa yapa ablama gittik.
Tabi sürpriz oldu.
Çocuğun bereketi -ya da ablamın inadı diyelim-15 kişi olmuştuk.
Güzel geçti.
Yeğenim 2.yaşını kutladı :)Allah nice yıllara ulaştırsın bizi.
Gelelim pazar gününe:
Doğumgününden kalan erzakları zulalayıp eve getirmiştik,pazar günü yiyip içip oturduk :)
Çoook bereketli geçti yani:)
Bu arada arkadaşlarım gelecekti,kar nedeniyle iptal etmiştik.
Allahtan öyle olmuş çünkü bizim mahallenin elektiriği öğleye kadar yoktu :)


Hiç yorum yok: