28 Şubat 2008 Perşembe

ABLAN KURBAN OLSUN SANA :)



Yaaa yine yaptı yapacağını bülent ablamız :)

Hoş ilk duyduğumda hiç ters tepki vermedim söylediklerine.

Çünkü mantıklı geldi.Bugünde "ölüm yerine çözüm diyorsam beni asın"diyor :)

Çok değişik bir insan.Nevi şahsına münhasır hani.

Bir kere hain değil.Kesinlikle.

Hatta ben onun ameliyatla cinsiyet değiştirmesini bile makul buluyordum.

Bülent ersoy bizim evde bir fenomendir.

O nezaman ekrana çıksa gülmekten ölürüm.

Hali,tavrı,sözleri,bizi hep güldürdü.Hiçbirzaman kızdırmadı.

Askerlik için dedikleri ise gayet mantıklı.

Ne gariptir ki o bir anne değil daha doğrusu doğuştanbir kadın değil ama söyledikleri gayet içten.

Ötekiler gibi osuruk atmıyor.Yürekten diyor o sözleri.

Ben ne zaman asker uğurlansa -çıkarılan gürültü ve azgınlıklara rağmen-hep duygulanırım.İçim bir hoş olur.

Ama ne zaman ki ne idüğü,ne zaman biteceği,kimin ortaya çıkardığı belli olmayan bir teröre evlat verilmesini içim almıyor.

Ki pkk yı devletin bile oluşturduğu komplo teorileri mevcut.

Öcalanın devlet desteği aldığı,istense şu dakika pkk nın bitireleceği ama biryerlerin buna izin vermediği hep gizli gizli dile getirilir.

Buna rağmen sen 19 yaşındaki genç bir erkeği,savaşın,ölümün kıyısına gönder,heba et.

Tamam biz müslümanız ve bizim için şehitlik çok yüksek bir mertebe.

Ama ille oraya erişmek zorunda değil mehmetcikler,teskere alıp daha yararlı bir vatan evladı olabilirler.

Şehit vermek için değil yaşatmak için bu erkek evlatlar var.

En güzel şartlarda,refah içinde,selametle yaşatmak için var bu devlet,bu millet,bu asker.

Belki bu düşüncelerim milliyetçilikten uzak olabilir.

Ama şunu düşünüyorum.Gerçek bir savaş olsa,ülke işgal edilse-uzak ihtimal değil kapı komşumuz 2003 ten beri işgal altında- işte ozaman ben erkek evladını göndermeyenin yüzüne tükürürüm.Kocayı,kardeşi,babayı gönül huzuruyla göndeririz.

Ama bu savaş değil.Bu kurgulanmış bir dünya oyunu.Diplomasinin gereğini beceremeyen siyasiler yüzünden evlatlar ölemez.Dün Suriye fiştekliyordu kıroları şimdi ABD,sonra ermenistan daha sonra allah bilir kimler olacak.Bu ülke menfaatleriyle alakalı bir süreç.

Gerçek bir savaş değil.Olsa canımız feda ama değil kardeşim.

Bir ergenekon çetesi.Aman allahım.Ülkeyi yöneten ne AKP ne MHP ne ecevit idi.Biz evlatlarını sorgusuz sualsiz askere gönderen,ama başörtülü isen o askeriyeye alınmayan,krizi kepengini kapatıp intihar ederek geçiren,kredi kartı yüzünden kendini bodrumda asan,kendi uçkur sevdasına töreyi kılıf yapana tükürmeyen,mecliste talkshow yapan vekillerimizi gülerek izlemek sorunda kalan,işsiz bir yığından oluşan ve çoğunun psikolojik desteğe ihtiyacı olan deli bir millet olduk çıktık.

Bir şehit annesi vardı hani.Hakkımı helal etmiyorum dedi.Oğlu 6 aylık asker iken güneydoğuda şehit düşüyor.tek erkek çocuk.Bilg mühendisi."Benim çocuğumun orda ne işi vardı daha doğru düzgün silah tutmamış.Hayatını orduya adayan askerin orda olması gerekir benim 6 aylık asker oğlumun değil"diye feryat ediyordu ve bu kadın türkiye tarihinde bir ilkti.O kadınla yapılan bütün röportajları hep takip ettim.İçi yandığı için sakınmıyordu laflarını ve o laflar çok güzel hedefini buluyordu bende.

Gerçek meselemiz yaşamak ağalar beyler.

İnsanca yaşamak,evlatlarımızı yaşatmak.

Depremle yaşamaya alışın diyorduya Işıkara.Erdoğan'da diyormuş terörle yaşamaya alışmalıyız.

Ya niye birisi çıkıp demiyor bol parayla yaşamaya alışmalıyız,refah içinde yaşamak zor ama yaşamaya alışmalıyız ,paralarımız taşıyor ama dökmemeye alışmalıyız,bilgi toplumu olduk bilgiyle yaşamaya alışmalıyız diye :))

Neyse.Biz her poka alıştık zaten :)

Geçen hafta sonu misafirlerimi ağırladım.Resimi arkadaşım gönderirise yayınlayacağım ama.ee ne demişler el şeyiyle gerdeğe girilmez :))

Hiç yorum yok: