5 Şubat 2008 Salı

DAVŞANGULAAA :)

Evet gazeteleri okurken hiç bu kadar uyuz olmamıştım.
Artık hürriyete sinir sistemim dayanmıyor ve çok garip artık merak etmiyorum özkök ne saçmalamış diye
Bu benim için iyi bir gelişme:)
Hani amaaaan gene ne saçmaladı kimbilir diye merakla okurdum şimdi ise gene aynı yöntemle belden aşağı gerizekalı yorumlarıyla,sağ gösterip sol vurmuştur kesin ne okuycam deyip geçiyorum sıradaki gazeteye.
Hoş al birini vur ötekine.
Bugün nazlı ılıcak'ta okur yorumlarıyla doldurmuş köşesini.
Biri diyor ki "TÜRBANLI KADINLARDAN DAHA MI AZ VERGİ ALIYORSUNUZ YADA TÜRBANLI KADININ ÇOCUĞUNU ASKERLİĞE ALMIYOR MUSUNUZ EE OZAMAN NEDEN EŞİT MUAMELE YOK?"
Çok beğendim vatandaşın beyin yapısını :)
İş sömürmeye gelince açık kapalı farketmez pamuk eller cebe..
Aaa birde şu var hem gülüyorum hem kızıyorum.
Neymiş...Yarın kapalı kızlar ünv ye girince açık kızların psikolojisini hiç düşünmüyor musunuz?
hah hah haaa
Ay neremle güleceğimi şaşırıyorum.Lafa bak allah aşkına?
E yavrucum siz 10 yıldır katsayı mağduru,istediğinden ve hatta hakettiğinden katbekat düşük bölümlerde okuyan kızların,başını artema musluk gibi açıp kapamak zorunda kalanların psikolojisini niye HİÇ düşünmüyorsunuz ya da düşünmediniz?
Açık kızlar kendilerini yalnız hissedeceklermiş :)))))))))))))
Hissetmezler merak etmeyin.Kendini vaktiyle bok çuvalı gibi hisseden bir insan olarak diyorum bunu....
Neyse gelelim davşangulaaana :)
Hani Cemil çiçek'in savunduğu bağlama biçimi.
Allahtan o yıllar çoktan geçmiş.Şimdi beni öldürseler o şekilde bağlamam başımı.
Ya biz kızlar arasında tiyatro yaparken bağlardık öyle.hafiften saç çıkmış hatta kulak :)
Şimdi düşünebiliyormusunuz 20 yaşında ,kadınlık hormonları olan,özgüveni oturmaya yeni yeni başlamış bir kızın davşangulaa bağladığını.Haa diyorlarki "bak işte demekki siyasal.olmasaydı bağlardı çene altından."
ya hacım sen manyak mısın kim bağlıyor başını öyle.Temizlikçiler bile bağlamıyor artık.Hoş onlarda artık cumhuriyetin kazanımlarına kavuştular ve özgürler :)
Amaan müjde ar ın dediği gibi bu mevzuu açığı da kapalıyı da sıktı.
En sonunda başbakanlık önünde bir protesto.
Türbanını kıçına bağlamış bir üniveriste öğrencisi :)))))))))))))
Velev ki kıçına bağlamış olsun gene mi yassah hemşerim :)???
Bu arada gerçek gündeme geçeyim.
Yarın peder emeklilik mektubunu elden alıyor allah izin verirse :)
Daha gerçek ve acı gündem ise maaşıma zam almadım bu ay.Almayacakmışız :(((
Bu sene zamsız geçti bakalım....
Evet bende o zaman söylüyorum içten içten :

turnam başım darda benim
şu yaban diyarda benim
bir sevenim var mı bilmem
gözden ıraklarda benim

çekerim turnam sineye
derdi sineye
bu yıl bize gülmek haram
belki seneye.....



Hiç yorum yok: